Mooi. Heeft er iemand nog een relkloon op de plank?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zij verklappen het heus niet!
Alsof de gemiddelde fokker WFL weet te vinden. Op meets is het "Je bent geloof ik moderator, maar welk forum?" "- WFL" "Oh, ik wist niet eens dat we dat hadden.. Nooit van gehoord"quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Verschikkelijk serieus, en dan met een verwijzing naar een Amerikaans onderzoek dat 23.2% van de Amerikanen wel eens seks heeft gehad met zijn huisdier, en 78.6% er wel eens over heeft gefantaseerd. Katten zijn het populairst met 75.600 copulaties waarvan 16% tot een ejaculatie heeft geleid.
Oh, dat lijkt me wel wat, zo'n geintje. Jammer dat alles wat we hier bespreken openbaar is
.
Ik zit er niet echt hoor, RC.. Zo nu en dan volg ik wel eens een draadje of hang ik in de SC, that's all. Verder zal ik jullie plezier in F&F niet verstoren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:42 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik meen toch dat sly en Alice er regelmatig zitten. Zit erodome btw nog op F&F of is ze daar ook gestopt?
Nouja, hoesten heb ik geen last van... Ik moet denk ik gewoon een beetje voorzichtig doen met mijn stem (Slechte timing daarvoorquote:
Goedemorgen!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:43 schreef miss_sly het volgende:
Truste Alicey! DAt je maar zonder keelpijn op mag staan
Ik heb de meldingen uitgeschakeld, dus ik zie helemaal niks er van.quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Al die stomme meldingen als je een post doet.
Ik trapte er de eerste keer in
Kan ik dat ook, die meldingen uitschakelen? Hoe dan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:32 schreef Alicey het volgende:
Ik heb de meldingen uitgeschakeld, dus ik zie helemaal niks er van.
Lekker he?quote:Op vrijdag 1 april 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:![]()
![]()
Ik wou dat ik dat eerder had ontdekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |