Hehe, moet eerlijk bekennen dat ik gaandeweg het album wel steeds meer ben gaan waarderen. Vooral Atlantic vind ik schitterend, en Crystal Ball is zonder meer een grote hit in spe. Vind Hopes and Fears echter toch nog wel steeds een stukkie beter...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En, vind je het inmiddels al goed?
wist niet dat hij aan de drugs zat? Hopelijk komen ze nog wel naar nederlandquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:37 schreef Soul79 het volgende:
Nou nou
Tom Chaplin in kliniek opgenomen.
Hoezo, ken je hem persoonlijk?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:29 schreef BruggiKeane het volgende:
Het is alleen maar goed dat die zelf naar de kliniek is gegaan.
Hij wil zijn probleem oplossen, en ik heb er alle vertrouwen in
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:27 schreef methodmich het volgende:
Weer een illusie die uiteenspat... De zanger van de meest zoetsappige band van de laatste tien jaar blijkt een alcoholist met drugsproblemen of een junk met een alcoholprobleem. Wel erg onwerkelijk..... Maar ja, everybody's changing en dat krijg je zonder gitaar om je lekker op uit te leven.
Want leadzangers die deel uitmaken van een band met gitaren geraken nooit aan de drugs.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:27 schreef methodmich het volgende:
Weer een illusie die uiteenspat... De zanger van de meest zoetsappige band van de laatste tien jaar blijkt een alcoholist met drugsproblemen of een junk met een alcoholprobleem. Wel erg onwerkelijk..... Maar ja, everybody's changing en dat krijg je zonder gitaar om je lekker op uit te leven.
Opzich wel leuk, klinkt gelijk heel erg oasis-ish, maar denk dat ze het beter weg kunnen laten zodat de 'chemie' blijftquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef BruggiKeane het volgende:
Zo Keane is alweer aan het touren, en met succes als je de verhalen mag horen.
Nieuw: Keane met gitaar! En ik moet zeggen, het is ff wennen hoor....
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=4371335474208326996
Wow dat klinkt dan wél weer vet!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:29 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Opzich wel leuk, klinkt gelijk heel erg oasis-ish, maar denk dat ze het beter weg kunnen laten zodat de 'chemie' blijft
Maar dit is wel een speciale gig, want zit ook geen drum in...
"Zie je wel, we zijn tòch Coldplay."quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:36 schreef koenimex het volgende:
[..]
Wow dat klinkt dan wél weer vet!
Wat zei ie nou over Coldplay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |