abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:16:20 #226
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_41190044
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:26 schreef kriele het volgende:

Hoezo, ken je hem persoonlijk?
Nee, maar hij is er toch zelf naar toe gegaan.....
pi_41191389
Weer een illusie die uiteenspat... De zanger van de meest zoetsappige band van de laatste tien jaar blijkt een alcoholist met drugsproblemen of een junk met een alcoholprobleem. Wel erg onwerkelijk..... Maar ja, everybody's changing en dat krijg je zonder gitaar om je lekker op uit te leven.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41245471
Had ik toch niet verwacht, hij ziet er uit als een keurig engels kostschool knaapje. Maar keane maakt wel erg goede muziek.
pi_41248529
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:27 schreef methodmich het volgende:
Weer een illusie die uiteenspat... De zanger van de meest zoetsappige band van de laatste tien jaar blijkt een alcoholist met drugsproblemen of een junk met een alcoholprobleem. Wel erg onwerkelijk..... Maar ja, everybody's changing en dat krijg je zonder gitaar om je lekker op uit te leven.
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_41253405
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:27 schreef methodmich het volgende:
Weer een illusie die uiteenspat... De zanger van de meest zoetsappige band van de laatste tien jaar blijkt een alcoholist met drugsproblemen of een junk met een alcoholprobleem. Wel erg onwerkelijk..... Maar ja, everybody's changing en dat krijg je zonder gitaar om je lekker op uit te leven.
Want leadzangers die deel uitmaken van een band met gitaren geraken nooit aan de drugs.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_41261473
Hee Asskicker, je begrijpt er weer eens niks van.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:04:28 #232
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_42852355
Zo Keane is alweer aan het touren, en met succes als je de verhalen mag horen.
Nieuw: Keane met gitaar! En ik moet zeggen, het is ff wennen hoor....

http://video.google.co.uk/videoplay?docid=4371335474208326996

De setlist van het '1e' concert:

The Iron Sea
Put It Behind You
Everybody's Changing
Leaving So Soon
Nothing In My Way
Bend & Break
Try Again
Your Eyes Open
Hamburg Song
Can't Stop Now
Frog Prince
Crystal Ball
Bad Dream
The Sun Ain't gonna Shine
Broken Toy
Somewhere Only We Know
Is It Any Wonder
---------------------------------------------
Atlantic
This Is The Last Time
Bedshaped


Klinkt goed lijkt me dat dit langer duurt dan Paradiso, ik heb er zin in
pi_42853193
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef BruggiKeane het volgende:
Zo Keane is alweer aan het touren, en met succes als je de verhalen mag horen.
Nieuw: Keane met gitaar! En ik moet zeggen, het is ff wennen hoor....

http://video.google.co.uk/videoplay?docid=4371335474208326996
Opzich wel leuk, klinkt gelijk heel erg oasis-ish, maar denk dat ze het beter weg kunnen laten zodat de 'chemie' blijft

Maar dit is wel een speciale gig, want zit ook geen drum in...
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_42857157
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:29 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Opzich wel leuk, klinkt gelijk heel erg oasis-ish, maar denk dat ze het beter weg kunnen laten zodat de 'chemie' blijft

Maar dit is wel een speciale gig, want zit ook geen drum in...
Wow dat klinkt dan wél weer vet!

Wat zei ie nou over Coldplay?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:41:23 #235
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_42870858
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 08:36 schreef koenimex het volgende:

[..]

Wow dat klinkt dan wél weer vet!

Wat zei ie nou over Coldplay?
"Zie je wel, we zijn tòch Coldplay."
pi_43323510
Vanavond
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:34:48 #237
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_43326359
Krijgen we nog een voorprogramma vanavond dan?

The long winters dus, toepasselijk

Maargoed dat wordt wel wat vanavond, hoop dat iedereen goed bij stem is...

[ Bericht 47% gewijzigd door Machielovic op 07-11-2006 15:43:02 ]
pi_43327501
Vanavond ga ik ook!

Vriendin van me heeft kaarten gewonnen en een meet en greet maar die moet naar Engeland met school dus ik heb de kaarten gekregen!

Zal ik nog wat vragen van Fok! voor jullie? En hoe heet die zanger??
pi_43328025
Vraag ff een kaartje voor mij?
pi_43329289
Ja hoor als het concert is afgelopen...
pi_43336502
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:27 schreef methodmich het volgende:
Weer een illusie die uiteenspat... De zanger van de meest zoetsappige band van de laatste tien jaar blijkt een alcoholist met drugsproblemen of een junk met een alcoholprobleem. Wel erg onwerkelijk..... Maar ja, everybody's changing en dat krijg je zonder gitaar om je lekker op uit te leven.
Het was port volgens Kasabian
http://www.thesun.co.uk/article/0,,4-2006500117,00.html
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_43345155
zoooooooooooooo KEANE ROCKTE DE PAN UIT zeg!! geweldig concert. Enig minpuntje de geluidskwaliteit aan de kant waar ik zat (enkel nog zitplaatsen toen ik bestelde) speakers aan de rechterkant van het podium vielen geregeld uit maar al met al toch een top avond
pi_43347977
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:37 schreef Uncle het volgende:
zoooooooooooooo KEANE ROCKTE DE PAN UIT zeg!! geweldig concert. Enig minpuntje de geluidskwaliteit aan de kant waar ik zat (enkel nog zitplaatsen toen ik bestelde) speakers aan de rechterkant van het podium vielen geregeld uit maar al met al toch een top avond
Was idd een topshow! Zo wat ging Tom tekeer zeg op het podium; een rocker zonder gitaar haast... lol. En het geluid vond ik best wel irritant idd. Stond ook aan de oostkant, 1e ring, en die boxen vielen geregeld uit. Echt jammer.
  woensdag 8 november 2006 @ 04:36:11 #244
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_43349012
Relax concert! Ik was dan wel aan het werk maar ik heb genoten.Ik kende een aantal nummers niet (heb thuis alleen Hopes & Fears liggen), maar het plaatje wat ze nu uit hebben is geweldig
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_43351392
Wat een superconcert! echt één van de betere die ik gehad heb, geweldig!!

Wij stonden in de zaal, nergens last van gehad en echt genoten. Wat een sfeer in het publiek ook zeg.. Kwam ook doordat Keane er zelf ook echt zichtbaar zin in had.

Vond het heel mooi dat Tom zo sarcastisch over zichzelf en de band was, de opmerking "i love it that a guy here in front is smoking things that are allowed in here, got to get my kick from something nowadays", en zo nog een paar, respect voor Keane!

Keane

Keane in Ahoy

[ Bericht 23% gewijzigd door Proper_fucked op 08-11-2006 10:25:40 ]
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  woensdag 8 november 2006 @ 10:46:10 #246
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_43352090
Ik stond ook in de zaal (vooraan ) en ook geen last gehad van slecht geluid. Super gaaf concert, hele goeie sfeer. Hij kreeg het publiek heel goed mee en naar mijn idee was Tom oprecht verrast door het extreme enthousiasme van het publiek
pi_43354326
WOOOOOOOOOOW

Ik stond echt heerlijk dicht bij het podium, er stonden max. 10 rijen mensen voor me en ik kon het goed zien

damn, het was echt supergaaf!! Tom was echt supervrolijk en zn stem klonk erg goed. Maar most of the time hoorde je 'm niet eens zingen omdat de zaal 'm overstemde, heb mensen nog nooit zo hard horen zingen/schreeuwen

Het was echt helemaal top, ik vond het 2e album neit zo superleuk, maar nu ben ik helemaal fan!! de liedjes en hunzelf klinken live gewoon veel beter dan op de cd!

wat een concert
  woensdag 8 november 2006 @ 12:58:50 #248
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_43355653
*zucht*

Hier idem! Wat een GEWELDIG concert! We hadden verschrikkelijke plekken, het verst van het podium af (wat laat met bestellen), maar desondanks: SUPER!

Ben nu ook helemaal van de nieuwe liedjes van ze.........
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:14 schreef stephanie_xx het volgende:
WOOOOOOOOOOW

Ik stond echt heerlijk dicht bij het podium, er stonden max. 10 rijen mensen voor me en ik kon het goed zien

damn, het was echt supergaaf!! Tom was echt supervrolijk en zn stem klonk erg goed. Maar most of the time hoorde je 'm niet eens zingen omdat de zaal 'm overstemde, heb mensen nog nooit zo hard horen zingen/schreeuwen

Het was echt helemaal top, ik vond het 2e album neit zo superleuk, maar nu ben ik helemaal fan!! de liedjes en hunzelf klinken live gewoon veel beter dan op de cd!

wat een concert
pi_43355942
Ik was er ook en vond het ook briljant! Wat een sfeer zeg!
Maar... wie stonden er nou in het voorprogramma... heb duidelijk veeel slechtere voorprogramma's gezien....
pi_43355997
The Long Winters, was opzich leuk maar vond het deed me niet heel veel..

Filmpjes van gister!

http://www.youtube.com/watch?v=2AnoFdWDPOk

http://www.youtube.com/watch?v=oMdkqJBr0OY

http://www.youtube.com/watch?v=J7lZ74JkXWw

http://www.youtube.com/watch?v=Yir4J7ekseQ

En clip van The Long Winters, dit vind ik wel echt een leuk nummer:

http://www.youtube.com/watch?v=dtIQgX6cj9k
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')