abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2005 @ 16:49:33 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_25884270
Ik heb 'n gekneusde rib en heb over een week een wintersportvakantie gepland. Heb eigenlijk geen zin om naar de huisarts te gaan voor niets (eh ja... je kunt het beste rust nemen), maar vroeg me toch af of mensen hier ervaring hebben met gaan sporten terwijl je (licht) geblesseerd bent. Ik kan in principe alles met die gekneusde rib, maar heb soms wel wat pijn bij bepaalde bewegingen.

(deze vraag is serieus trouwens)
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  donderdag 31 maart 2005 @ 17:41:09 #2
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_25885434
Om te beginnen, leg eens uit bij welke "bepaalde" bewegingen je last hebt.
Dan daarna kijken welke bewegingen je maakt tijdens het skieen en dan kun je zo zien of het enigszins pijnloos kan of dat het niet slim is om te gaan doen.

Wanneer heb je die gekneusde rib "opgedaan" en issie door een (huis)arts vastgesteld?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 31 maart 2005 @ 19:39:28 #3
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_25888191
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Om te beginnen, leg eens uit bij welke "bepaalde" bewegingen je last hebt.
Dan daarna kijken welke bewegingen je maakt tijdens het skieen en dan kun je zo zien of het enigszins pijnloos kan of dat het niet slim is om te gaan doen.

Wanneer heb je die gekneusde rib "opgedaan" en issie door een (huis)arts vastgesteld?
Heel verschillend, soms (zoals nu) bij elke ademhaling. Anders alleen als ik buk ofzo.
Opgedaan met wintersport. Ik ben dus (nog) niet bij een huisarts geweest. Maar het is al 2 weken geleden en doet wel zoveel pijn dat ik een gekneusde rib wel logisch vind klinken.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  donderdag 31 maart 2005 @ 22:42:18 #4
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_25893057
Wordt in ieder geval niet verkouden. Ik kneusde m'n ribben tijdens het skieen en die griepaanval nadien was niet prettig.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 31 maart 2005 @ 23:51:59 #5
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_25894962
Als het bij zulke basale bewegingen al pijn doet lijkt het mij niet bepaald handig om op wintersport te gaan... je kunt wel meegaan, maar echt fanatiek sporten lijkt me nou niet zo'n geweldig idee als ik je 2e post lees.
Van gekneusde ribben kun je lang (veel) last hebben.
Mijn advies zou zijn: ga mee, maar ga niet skieen.
Maar je moet het zelf weten natuurlijk.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')