Ik hoop hem vandaag ook binnen te krijgen, maar ik heb pas volgende week dinsdag ofzo tijd om hem te spelenquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als het goed is krijg ik vandaag SC:CT binnen.
Zijn er nog meer mensen met wie ik kan gaan co-oppen..
kort? Hoe lang dan ongeveer?quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:22 schreef DinoPK het volgende:
Gisteren even de story mode van Timeslitters 3 uitgespeeld. Leuk, maar kort...
Ik mis het springen toch gewoon te veel. En ook de variatie heeft een minder punt kwam ik achter: In elke tijdszone heb je andere wapens, waarvan enkele erg leuk zijn. Alleen de tijdszones zijn kort, en je kan dus niet al te lang gebruik maken van alle wapens.
Voor de rest aardig, redelijk afwisselend, technisch best goed, en lekkere controls. Maar het spel moet het toch echt hebben van de multiplayer.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:43 schreef Chocobo het volgende:
Tijdje geen Xbox topic geweest.... kan geen OP tekst vinden... dan maar nieuwe Conker screens !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfde als deel 2 dus.. scheelt me weer een spel kopen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 15:22 schreef DinoPK het volgende:
Gisteren even de story mode van Timeslitters 3 uitgespeeld. Leuk, maar kort...
Ik mis het springen toch gewoon te veel. En ook de variatie heeft een minder punt kwam ik achter: In elke tijdszone heb je andere wapens, waarvan enkele erg leuk zijn. Alleen de tijdszones zijn kort, en je kan dus niet al te lang gebruik maken van alle wapens.
Voor de rest aardig, redelijk afwisselend, technisch best goed, en lekkere controls. Maar het spel moet het toch echt hebben van de multiplayer.
ik vind het zeker mijn geld waard. Dat horror-level is wel cool gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:23 schreef DinoPK het volgende:
Zal ik vanavond ff nakijken, ik dacht dat er een statistiek voor was. Ik schat een uurtje of 6-7?
Te kort als het alleen een SP game zou zijn geweest, dat zeker. En te makkelijk.
Het spel is zeker leuk, sommige levels voelen bijna aan als een andere game, vooral het (lange en redelijk pittige) horror level. Maar toch dat springen... als ik een klein balkje zie waar je overheen wilt stappen, dan kan dat gewoon niet. Het leveldesign is dan wel weer zo goed gedaan dat je daar geen last van hebt, maar toch... het mist iets.
Verder vond ik het timesplitten wat je zelf doet erg, erg cool gedaan
Framedrops. Ja behoorlijk, maar het is wel het ergste in het begin eigenlijk, vooral in dat begin 19e eeuw level. Voor de rest is het niet super storend, maar het valt wel op . In Halo2 is de framerate een stuk lager, maar wel stabieler. Een klein tegenvallertje idd.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb TS3 vandaag toch maar gekocht. Bij de FRS, met inruilkorting. Alleen die honden nemen niet elke game aan "staat niet in ons systeem meneer".
Maar goed, das off topicKomende week ff gamen maar?
Laat ff weten wat je ervan vindquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb TS3 vandaag toch maar gekocht. Bij de FRS, met inruilkorting. Alleen die honden nemen niet elke game aan "staat niet in ons systeem meneer".
Maar goed, das off topicKomende week ff gamen maar?
Nee, dan mag de FRS hem niet verkopenquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:20 schreef Niwa het volgende:
Ik heb mijn Splinter Cell 2 ingeruild, die ik bij mijn Xbox Live kreeg. Maar op de achterkant stond: "Not to be sold seperately", mag FRS hem eigenlijk wel verkopen dan? Nee toch?
Ik heb Outrun 2 ervoor genomen, is veel beter, heb je weinig geduld voor nodig.
Dat zal ze leren.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dan mag de FRS hem niet verkopen
Nou, 's morgens als ik vroeg wakker ben, gaat de xbox of PS2 wel aan, dan ff lekker ontbijten, en lekker buiten wat rommelen...'s middags er lekker op uit met m'n vriendin, broer of ouders.. en dan na een uurtje of 10 nog ff lekker gamen, heerlijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:05 schreef Kremers het volgende:
Gamen jullie nou ook overdag met dit weer? Vind het veel te warm daarvoorIk ben dan ook meer een seizoen gamer, tijdens de warme lente/zomer dagen raak ik dat ding soms dagen niet aan
Ga voorlopig daarom ook geen games meer kopen, gaan toch maar stof happen de komende tijd.
Wat doe ik eig op fok!![]()
, ga maar weer even van het weer genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |