quote:AT5: Vonk in de basis tegen Heerenveen
Doelman Vonk heeft tegenover de Amsterdamse zender AT5 laten weten dat hij inmiddels van coach danny Blind te horen heeft gekregen dat hij tegen Heerenveen in de basis zal staan. Hij krijgt de voorkeur boven Lobont en Stekelenburg.
Dat idee heb ik ook inderdaad. Laten we Vonk maar opstellen, tekent 'ie z'n contract en dan kijken we wel weer naar de anderen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:50 schreef HeatWave het volgende:
tja, om Vonk te laten blijven, en dat lijkt me beter, moet hij wel speeltijd krijgen.....
Dat is inderdaad de indruk die ik krijgquote:Op zaterdag 2 april 2005 11:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook inderdaad. Laten we Vonk maar opstellen, tekent 'ie z'n contract en dan kijken we wel weer naar de anderen.
Mocht Ajax onverhoopt winnen vandaag, dan lag het natuurlijk aan Vonk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik baal er goed van, heb liever 1 van die 2 kneuzen op goal natuurlijk
Maxwell op het middenveld met Pienaar en Maduro.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:59 schreef methodmich het volgende:
Wie anders? Obodai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |