Nou vind ik niet! fysiek sterk, goede techniek goed aanspeelpunt! waarop baseer jij dat die niet voldoet?quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:25 schreef F1Bas het volgende:
N'Kufo
Leuke speler voor Twente maar dat is het dan ook wel.
Waarop baseer je dat? kom dan wil ik wel argumenten horenquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:27 schreef Nashje het volgende:
Ik sluit me bij F1Bas aan. N'Kufo is een leuker speler voor de subtop, maar hij hoort niet bij de echte top.
Punt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
omdat ie daarvoor niet goed genoeg kan voetballen
Je kon zo de nieuwe TD van ajax wordenquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja je weet wel, die stuurlui enzo...
Lijkt me leuk, er moeten meer Zeeuwen in de staf van Ajaxquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Je kon zo de nieuwe TD van ajax worden
Hij heeft techniek hoor! Kone leek me idd beterquote:Op vrijdag 1 april 2005 16:35 schreef Suijk het volgende:
Koefo is een breekijzer-speler. Die met een hoop gefrommel en gesleur en kracht er doorheen komt.
Die jongen zie ik nou echt niet renderen bij Ajax.
Kreeg idd ook een melding dat ik geband was!quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
SPAM!!!!!!!
Toch is het een leuke voetballer om naar te kijken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
N'Kufo doet alles op kracht en explosiviteit. Zo technisch is hij niet.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:06 schreef DaYwALKuR het volgende:
waarom is Koné afgeketst en zeg niet zijn te grote hart
Op http://ArieAFCA.web-log.nl nu 82 stemmen, maar daar schrikt Ajax niet van, dus moet nog meer...quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:komt ie weer met z'n poll haha
Hoeveel stemmen heb je al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |