Heeft Blind misschien toch gelijkquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:24 schreef Nashje het volgende:
Wat mij betreft is dit einde Daniel.
En een paar dickheads verkopen en Arie en co moeten oprottenquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:28 schreef Enchanter het volgende:
Ajax mag volgend jaar wel een dozijn nieuwe spelers aantrekken , als ik het zo allemaal hoor
Zlatan wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:33 schreef twi het volgende:
De directie heeft niet gevoetbald vanavond, komrad...
Iddquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:35 schreef komrad het volgende:
nee maar ze prutsen al ongeveer 3 jaar. Arie is echt het toppunt. De voorzitter kan je nog van zeggen dat er nog neit zo lang is, maar vd eijden is echt compleet ongeloofwaardig. Daarnaast vind ik blind niet de meest geschikte coach atm maar die moet wel een eerlijke kans krijgen en die kan je hier dus niet de schuld van geven
quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:42 schreef Nashje het volgende:
Grygera moet er weer eens in ipv Heitinga. Dan staat de verdediging een stuk minder onstabiel.
Dude scH misschien verheldert dat wat?quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee joh
Gewoon iemand die weer aandacht wil hebben
Het zou leuk zijn als PSV kampioen wordt op koninginnedag. Aan de andere kant: Dan zit ik met vrienden in Amsterdam, dus dan kan ik m'n PSV-shirt niet aantrekkenquote:
Zeer goede uitleg. Gelijkspel was meer verdiend maar goed Ajax heeft het zelf weggegeven.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:45 schreef SCH het volgende:
Eerlijk is eerlijk, een gelijkspel was terecht geweest maar Heerenveen heeft eindelijk eens inzet en vechtlust getoond en supersub Samaras het karwei af laten maken door te profiteren van de fouten van Ajax maar door de tweede helft druk te blijven zetten.
In de eerste helft waren jullie heer en meester en ik was dolblij met de 1-1. Nu ben ik blijst.
Ach de hele stad loopt dan vol Brabanders...quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als PSV kampioen wordt op koninginnedag. Aan de andere kant: Dan zit ik met vrienden in Amsterdam, dus dan kan ik m'n PSV-shirt niet aantrekken
ja, want het is oh zo kei-leuk in dat kei-gezellige brabant., maar als het gezellig moet zijn komen ze allemaal hierheen. Blijf toch lekker in reserve belgie, dan is het hier ook weer eens echt leuk zonder lamme boeren in mijn stad.......quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:55 schreef Enric het volgende:
[..]
Ach de hele stad loopt dan vol Brabanders...
Laat je de Ridder-frustraties eens niet zo kennen zeg.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:53 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb werkelijk geen goed woord over voor ook maar 1 Ajacied, wat een kansloze, inzetloze prutsers!!!
geen balvastheid, geen inzicht, geen klasse.... volkomen KUT KUT KUT!!!!!!
Heerenveen speelde echt niet fantastisch, maar gewoon puur op wilskracht en iinzet hebben ze terecht gewonnen. Ajax heeft er hooguit 3 aanvalletjes met 2 kansjes tegenover gezet. Dat die 2 prutsers, Rosales en Harry, de goal maken wil veel zeggen.
En Blind is nog erger dan Koeman met zijn wisselen, nee ipv in de 70ste minuut moet de Ridder (die ook niet veel goed deed) in TIEN minuten het verschil gaan maken..
*zucht* het gaat echt helemaal niets meer worden dit seizoen..........
Maak ik zelf wel uit, die jongen krijgt toch ook geen reele kans zo, weer mag ie voor jan lul op draven terwijl hij voor de rust al warm liep, waar slaat dat op??quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Laat je de Ridder-frustraties eens niet zo kennen zeg.
De eerste 25 minuten waren zeker niet goed maar daarna speelde ze toch best goed en tot de 1-1 was er echt niks aan de hand, daarna gaven ze het zelf weg.
Het zit diep hequote:Op zaterdag 2 april 2005 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want het is oh zo kei-leuk in dat kei-gezellige brabant., maar als het gezellig moet zijn komen ze allemaal hierheen. Blijf toch lekker in reserve belgie, dan is het hier ook weer eens echt leuk zonder lamme boeren in mijn stad.......
EInde mededeling.
nee hoor,ik snap alleen niet dat jullie je geliefde brabant altijd moeten verlaten om dan hierheen te komen, het is toch zo kut in Amsterdam???quote:
Ja inderdaad, zeker na vanavond wederomquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want het is oh zo kei-leuk in dat kei-gezellige brabant.
Ik woon niet in Brabant; Stratum is ook erg leuk, maar m'n vrienden willen allemaal naar Amsterdam met koninginnedagquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee hoor,ik snap alleen niet dat jullie je geliefde brabant altijd moeten verlaten om dan hierheen te komen, het is toch zo kut in Amsterdam???
maar goed, dat hoort niet in een Ajax topic thuis.....
Sinds wanneer ben je voor feyenoord? Trouwens 3de of 4de, dat maakt uiteindelijk geen reet uit. 1e en 2e worden we toch nooit meer.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zeker na vanavond wederom
en morgen wint Feyenoord lekker, staan ze nog 3e ook
* Stukje Friese boerenmetworst aanbiedtquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:12 schreef zjroentje het volgende:
Het zal me ook echt een worst wezen of we 3de of 4de worden.
Das nog best lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
* Stukje Friese boerenmetworst aanbiedt![]()
Aha, ja je zou ook op eigen kracht kampioen worden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:13 schreef WooZ het volgende:
[..]
Sinds de dag die aanbrak toen Feyenoord de voorsprong van PSV op AZ en Ajax vergrootte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |