Nee, veel te onzeker, een grabbelaar is het. We hebben nu zekerheid en zelfvertrouwen nodig --> Lobontquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:17 schreef Suijk het volgende:
Steek moet blijven.
Lobont heeft een goede periode gehad, maar vind ik ook niet geweldig. Afgelopen interland erg onrustig en onzeker. Steek is de man van de toekomst.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, veel te onzeker, een grabbelaar is het. We hebben nu zekerheid en zelfvertrouwen nodig --> Lobont
Dat is in een ander team, moeilijk om 'm daar op te beoordelen. Verder is stekelenburg juist degene die altijd onrustig en onzeker is, dat is momenteel wel het laatste wat we kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lobont heeft een goede periode gehad, maar vind ik ook niet geweldig. Afgelopen interland erg onrustig en onzeker. Steek is de man van de toekomst.
'Ook'quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:25 schreef HeatWave het volgende:
het is weer een uittocht van spelers iig. Nou maar hopen dat we die niet ook voor 6 miljoen moeten terug gaan kopen over 3 jaar.....
Totale beloningquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
WHAT THE FUCK?!?!?!
Salarisstijging van Arie
Dit is echt schandalig!
jullie hebben miljarden omzet en miljarden winst. Wij zijn een voetbalclub.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:41 schreef Robar het volgende:¤ 663.000
das niets i.v.m. onze CEO
Maar voor Arie is alles boven modaal te veel
Voor een normale CEO kan ik er nog wel meeleven, die moet daadwerkelijk een bedrijf runnen. Maar voor iemand die een voetbalclub in de vernieling aan het helpen is, is dit echt schandalig.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:41 schreef Robar het volgende:¤ 663.000
das niets i.v.m. onze CEO
Maar voor Arie is alles boven modaal te veel
MOOI, Arie je mag van ons per direct met pensioenquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan is het grootste deel een pensioen van 327.000!
dat is nergens op gebaseerd natuurlijk. De resultaten zijn slecht en de meeste aandeelhouders zullen dit aandeel niet voor de winst hebben. En mocht ik verkeerd zitten, dan hadden ze Arie allang laten ontslaan.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:51 schreef De_Ananas het volgende:
Verschil met AEX
110.54%pnt (24.06 %pnt per jaar)
Dat is wel netjes.
Geef onze haperende langspeelplaat Furby nou niet weer nieuw voer om te posten.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:57 schreef Robar het volgende:
Laten we ook vooral niet vergeten dat Ajax in de eerste plaats een voetbalclub is en niet een bedrijf. Daar zit nu ook de fout volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |