Dan krijgen we Landzaat Davids en Flappiequote:Op donderdag 31 maart 2005 16:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Idd ik vind Lobont veel zekerder in de goal staan, Stekelenburg maakt altijd zo'n onzekere indruk. Het liefst heb ik Flapie weer op goal...
Alleen aan Flappie en Davids hebben we al genoeg. Flappie is de beste keeper te wereld, die gaat die Gomez die zogenaamd zo goed moet zijn even laten zien wat echt goed keepen is, wacht even... daar is Flappie al mee bezig.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan krijgen we Landzaat Davids en Flappie
Het moet ook weer niet TE makkelijk worden!
quote:Rasmus Lindgren blijft langer bij Ajax
Ajax heeft het contract met de middenvelder Rasmus Lindgren verlengd. De van Landskrona afkomstige Zweed die sinds 2003 bij Ajax speelt tekende een nieuwe verbintenis die loopt tot de zomer van 2007. Het oude contract zou aan het eind van dit seizoen aflopen, Heerenveen had al enige interesse getoond. De ambitieuze Lindgren wilde graag bij Ajax blijven, maar dan wel bij het eerste. Dat is hem kennelijk toegezegd.
Hmmm. Opzich goed van Vermeer, maar Lobont of Stekelenburg weg, ik twijfelquote:31/3/2005 - Parool: Ajax wil door met Vonk; Vertrek Stekelenburg of Lobont?
(Gepost door RvN)
Het Parool meldt dat Ajax doelman Vonk heeft laten weten dat het nog een jaar met hem door wil. Volgens de krant is de kans nu heel groot dat Stekelenburg of Lobont zal vertrekken. Vermeer zou de derde doelman moeten worden.
Nee, veel te onzeker, een grabbelaar is het. We hebben nu zekerheid en zelfvertrouwen nodig --> Lobontquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:17 schreef Suijk het volgende:
Steek moet blijven.
Lobont heeft een goede periode gehad, maar vind ik ook niet geweldig. Afgelopen interland erg onrustig en onzeker. Steek is de man van de toekomst.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, veel te onzeker, een grabbelaar is het. We hebben nu zekerheid en zelfvertrouwen nodig --> Lobont
Dat is in een ander team, moeilijk om 'm daar op te beoordelen. Verder is stekelenburg juist degene die altijd onrustig en onzeker is, dat is momenteel wel het laatste wat we kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lobont heeft een goede periode gehad, maar vind ik ook niet geweldig. Afgelopen interland erg onrustig en onzeker. Steek is de man van de toekomst.
'Ook'quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:25 schreef HeatWave het volgende:
het is weer een uittocht van spelers iig. Nou maar hopen dat we die niet ook voor 6 miljoen moeten terug gaan kopen over 3 jaar.....
Totale beloningquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
WHAT THE FUCK?!?!?!
Salarisstijging van Arie
Dit is echt schandalig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |