Ik heb vanochtend een stuk gelezen over een vrouw die over de pasen doodgereden is en de 19 jarige chaufeur die vast zit. En ik wil wat hulp hebben:quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:06 schreef Lithion het volgende:
Overigens, als ze op het eerste gezicht alleen haar been had gebroken wordt het volgende scenario heel plausibel.
Ze staat wel degelijk bij het portier van de auto en wil deze openrukken. Juist op dat moment geeft de bestuurder gas om lijf en goed te beschermen tegen haar gewelddadig overkomen waardoor ze valt en hij over haar benen heenrijdt.
Is het bekend waar ze precies aan is doodgegaan, want anders acht ik een interne slagaderlijke bloeding als gevolg van het overrijden van haar benen zeer waarschijnlijk.
Dan is het een erg ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar dan zou ik er erge moeite mee hebben om er dood door schuld in te zien. Tenminste, gegeven dat de bestuurder op dat moment verminderd toerekeningsvatbaar was vanwege blinde paniek.
Je zou bij het OM of een willekeurige advocaat kunnen informeren. Dat laatste geef ik meer kans, want zo'n man/vrouw wil ook iets verdienen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:23 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een stuk gelezen over een vrouw die over de pasen doodgereden is en de 19 jarige chaufeur die vast zit. En ik wil wat hulp hebben:
Ik ken de betrokken partij, de doodgereden vrouw en haar vriendje
Hard om te zeggen maar er is niks an verloren
Tweenhalf jaar geleden werd mijn vader zowat door dit tuig in elkaar geslagen, een aanklacht is nooit ingediend daar Pa een ouwe goedzak is en zijn vader kent, en hem door de politie verteld werd dat de vrouw uit een losgeslagen gezin kwam en hij "voorzichtig moest zijn.
Nu blijkt dus dat deze vrouw en de over het weekend doodgereden figuur dezelfde zijn
In het geval van mijn pa: Hij werd afgesneden, hij toeterede, werd klemgereden en bedreigd.
Pa heeft al contact opgenomen met de politie maar die weigeren contact gegevens van de advocaat van de dader vrij te geven
Twee kranten die hierover berichten kennen ook de identiteit van de dader niet en evenmin de advocaat. Wel is bekend dat er al meer mensen zijn die dit stel kennen van wangedrag en drugsdealtjes
Zijn er mensen in den haag of westland die weten wie deze 19 jarige jongen is en wie zijn advocaat is?
Zo ja zou je mij dat willen mailen op het adres in mijn profiel
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:44 schreef Redux het volgende:
Okay, verfrissende wending.
Precies wat ik uit de mediaberichtgeving al kon opmaken over de vrouw dus, een ontoerekeningsvatbare, agressieve, labiel figuur.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:23 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een stuk gelezen over een vrouw die over de pasen doodgereden is en de 19 jarige chaufeur die vast zit. En ik wil wat hulp hebben:
Ik ken de betrokken partij, de doodgereden vrouw en haar vriendje
Hard om te zeggen maar er is niks an verloren
Tweenhalf jaar geleden werd mijn vader zowat door dit tuig in elkaar geslagen, een aanklacht is nooit ingediend daar Pa een ouwe goedzak is en zijn vader kent, en hem door de politie verteld werd dat de vrouw uit een losgeslagen gezin kwam en hij "voorzichtig moest zijn.
Nu blijkt dus dat deze vrouw en de over het weekend doodgereden figuur dezelfde zijn
In het geval van mijn pa: Hij werd afgesneden, hij toeterede, werd klemgereden en bedreigd.
Pa heeft al contact opgenomen met de politie maar die weigeren contact gegevens van de advocaat van de dader vrij te geven
Twee kranten die hierover berichten kennen ook de identiteit van de dader niet en evenmin de advocaat. Wel is bekend dat er al meer mensen zijn die dit stel kennen van wangedrag en drugsdealtjes
Zijn er mensen in den haag of westland die weten wie deze 19 jarige jongen is en wie zijn advocaat is?
Zo ja zou je mij dat willen mailen op het adres in mijn profiel
lekker dan...quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:01 schreef coolbabe het volgende:
Grote muil, hield van vechten..beetje standaard Tokkie-verhaal
Jij wil wel heel graag weten wie de dader is he? Ik vertrouw jou voor geen centquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:27 schreef desiredbard het volgende:
Wendy Orie Hans Hofstede zijn een paar fijne figuren hoor
Ja haden een katana in de auto liggen waar ze al eens mee gezwaaid hadden
Hans is een hyperintelligent straatracertje met een enorme grote bek
Wendy Orie was zon vuilbekkend agressief viswijf
Niks aan verloren jammer dat die goser niet geraakt is zou ik haast willen zeggen: die rijdt nu nog steeds rond met de katana in de auto...
Weet iemand wie die 19 jarige is die Wendy geraakt heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |