Vet he?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:26 schreef Allantois het volgende:
wat een verzameling suskes en wiskes zeg heuj!
als ik dat wist had ik die kast met een scheet overend geholpen en had ik heel geen biertje nodig gehadquote:
7 mei?quote:
ik van 65 tot en met de laatstequote:Op donderdag 31 maart 2005 23:33 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Moet je nog Suskers en Wiskes hebben?
Heb deel 1t/m25!![]()
Ik doe er verder niets mee.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:44 schreef nikky het volgende:
[..]
ik van 65 tot en met de laatste.
Die eersten hoef ik niet want ik verzamel ze niet voor de waarde maar omdat ik ze leuk vind..
zaterdag is een werkdag, geen verf-dagquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:44 schreef nikky het volgende:
[..]
7 mei?
Dan nodig ik even wat meer FOKkers uit..
8 mei dan.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:53 schreef ernie09 het volgende:
Volgens mij heb je hem gewoon zo ingeruimd en een foto gemaakt terwijl ie nog op de grond lag, zodat wij allemaal denken dat ie nu staat. Je hebt er zelfs het kastje dat er naast ligt voor omgegooid! Puik werk!
heb jij je laminaat op de grond en je vloer gesaused?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:53 schreef ernie09 het volgende:
Volgens mij heb je hem gewoon zo ingeruimd en een foto gemaakt terwijl ie nog op de grond lag, zodat wij allemaal denken dat ie nu staat. Je hebt er zelfs het kastje dat er naast ligt voor omgegooid! Puik werk!
Volgens mij.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:55 schreef nikky het volgende:
[..]
heb jij je laminaat op de grond muur en je vloer gesaused?.
uhh ja... Ga het nou niet omdraaien en doen of ík gek ben hè?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:55 schreef nikky het volgende:
[..]
heb jij je laminaat op de grond en je vloer gesaused?.
öre Böre Strupsn öre of iets dergelijks zeker....quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:07 schreef _notme het volgende:
Wat staat er op het papiertje dat de IKEA erbij gedaan had?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |