Ok, dit is te makkelijk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:05 schreef Brighteyes het volgende:
Nikky... sorry, maarreh...
Hij is idd tamelijk zwaar. Ik heb dus het kleinere broertje net in elkaar gezet (ja, ik heb wel buren.) en die kostte al wat moeite om overeind te krijgen...
Je gaat toch wel NIKKY helpenquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:38 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik woon niet al te ver er vandaan, in het centrum van Grunn...
Ik moet alleen vanavond bij me ouders dinerenHehe, bovendien ben ik veeeel te druk met mijn relatie en zoontje
Anders had ik wel effe geholpen hoor...
Ziet er echt mooi uit!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:30 schreef nikky het volgende:
Wat twee vrouwen al niet kunnen doen..
[afbeelding].
heeft ook maar 24 uur geduurdquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:30 schreef nikky het volgende:
[afbeelding].
Na hoeveel keer proberen...?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:30 schreef nikky het volgende:
[afbeelding].
Moest werken.quote:
1 keer en hij stond. Eerst met z'n tweetjes tegelijk 1 kant optillen. Stapel handdoeken eronder. Dan weer neerleggen. Allebei een kant pakken ( met de handdoek heb je ruimt voor je vingers ) en dan zo omhoog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
De muren moeten nog geschilderd wordenquote:
helaas heb ik t kei druk de komende weken...quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:02 schreef nikky het volgende:
[..]
De muren moeten nog geschilderd worden
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:05 schreef Ruis het volgende:
[..]
helaas heb ik t kei druk de komende weken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |