Als zij achter de kassa zat in de supermarkt deed ze ook altijd het licht aan van haar kassanummerquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:07 schreef pyl het volgende:
De woorden 'licht' en 'Jorritsma' in één zin - toch bijzonder.
O Ja?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit moet een makkie voor je zijn pyl
quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:16 schreef pyl het volgende:
Mmmm.....het einde van Yo Mama bedoel je?
Bij één van z'n Nederlandse concerten heeft hij het ook eens iets minder aardig gedaanquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:27 schreef pyl het volgende:
Off topic: zijn afkondigingen waren vaak bijzonder, soms kippenvelgevend inderdaad. Ik denk nu bijvoorbeeld aan Bongo Fury.
Heb hem trouwens drie keer gezien (poch modus) - één van die concerten laatst gedownload (Rotterdam 1980) - ook daar zo'n kippenvelafkondiging.
O ja, zegt me vaag iets. Wanneer en waar was dat dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij één van z'n Nederlandse concerten heeft hij het ook eens iets minder aardig gedaan
"You're the greatest bunch of assholes I've ever met in my live. I'll never play in Holland again, goodnight!" (of woorden van gelijke strekking)
Volgens mij ook jaren '80, m'n oudste broer is daar heen geweest. Zappa is toen jaren later nog één keer in Nederland "on tour" geweest. Ik heb hem helaas nooit live mogen meemaken. Wel heb ik ooit een collega gehad die Frank persoonlijk kende. Daar was ik behoorlijk jaloers op.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:34 schreef pyl het volgende:
Nog verder off topic:
[..]
O ja, zegt me vaag iets. Wanneer en waar was dat dan?
The right honourable judge Lance Itoquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:54 schreef webfreaky het volgende:
Lance Ito
Hier moet niets. Als je een plaatje wil plaatsen mag dat mits er geen andere opgaven openstaan. Niet alles mag, maar wel veelquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:55 schreef webfreaky het volgende:
Nu moet ik dus een foto plaatsen en dan raden jullie wie het is? En het moet een politiek persoon zijn, of mag alles?
Je mag plaatsen wanneer je wil. Alleen niet als er nog een vraag open staat.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:55 schreef webfreaky het volgende:
Nu moet ik dus een foto plaatsen en dan raden jullie wie het is? En het moet een politiek persoon zijn, of mag alles?
Is dat een hint ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:16 schreef fotoloog het volgende:
Ach en wee.....
Maar ook díé regel wordt met de regelmaat van de klok met handen en voeten getreden...quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:58 schreef tong80 het volgende:
Je mag plaatsen wanneer je wil. Alleen niet als er nog een vraag open staat.
Inmiddels is het allemaal water onder de brug. Die klotenewbie is gewoon off-line gegaanquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar ook díé regel wordt met de regelmaat van de klok met handen en voeten getreden...
Wie, tong ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Inmiddels is het allemaal water onder de brug. Die klotenewbie is gewoon off-line gegaan![]()
Nee; als-ie dat doet lukt 't 'm van z'n levensdagen niet meer om online te komen...quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong is ingelogd op zondag 3 december 2000 @ 05:14 en nooit meer off-line gegaan
Ik was blijkbaar om half twee 's middags al dronken...quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
Wat een tijd trouwens om je te registreren.Hoe dronken zal ik geweest zijn ?
Nuchter was het me nooit gelukt
Wat toevallig; ik ook...ruim na de dodenherdenking.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb me na de Nationale Dodenherdenking geregistreerd
In Tilburgquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
En Treinhomo was net wakker na een zware lampionnen-optocht de avond evoor met Sint Maarten
zondag 12 november 2000 @ 13:25
Ja jochie; zeg 't 's...quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:50 schreef fotoloog het volgende:
Heren,heren.......
Karel van der Graaf.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:50 schreef fotoloog het volgende:
Heren,heren.......
Jochie,hmmmz,dat streelt mijn ego op m'n ouwe dagquote:
Nee; maar wel op 12-11-2000.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Woon je daar al je hele leven of zo?
Een Oeteldonkey !quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; maar wel op 12-11-2000.
En daarvoor woonde ik in Den Bosch.
Het gaat zelden volgens planquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als alles volgens plan was gegaan had ik nu in de VS gewoond...![]()
Dat soort voorspellingen komen geregeld uit, dat is waar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Behalve als dat plan 'worst case scenario' heet...
Ja; de Spaanse ballenmepper van foto...quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:08 schreef pos het volgende:
staat er nog een plaatje open?
Thnx, ik zie hem nu maar het zegt me niks...quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; de Spaanse ballenmepper van foto...
Jij kan je niet voorstellen hoezeer mij dat zal jeuken.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Dur is voetbal op tévé. Nederland tegen Charles Aznavour
Maar het is wel een mogelijke verklaring voor de rust alhierquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij kan je niet voorstellen hoezeer mij dat zal jeuken.....
'k dacht dat de rust bij dat gedoe maar 15 min. duurdequote:Op woensdag 30 maart 2005 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar het is wel een mogelijke verklaring voor de rust alhier
Nee tegenwoordig rusten ze twee keer drie kwartier en spelen ze een kwartiertje. Zo weten ze in het stadion veel meer Cornetto's te verkopen als voorheenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k dacht dat de rust bij dat gedoe maar 15 min. duurde
Loeki zou 't zo gewild hebben...quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee tegenwoordig rusten ze twee keer drie kwartier en spelen ze een kwartiertje. Zo weten ze in het stadion veel meer Cornetto's te verkopen dan voorheen
Wat wel grappig was dat 'onze' Glennis Grace bij aanvang het volkslied mocht zingen. Helaas voor haar kende ze de tekst niet zo goedquote:
Da's toch gewoon 'la la la la la la....'quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat wel grappig was dat 'onze' Glennis Grace bij aanvang het volkslied mocht zingen. Helaas voor haar kende ze de tekst niet zo goed![]()
Niet volgens onze vrij onvereerde prinsequote:Op woensdag 30 maart 2005 22:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's toch gewoon 'la la la la la la....'
Hier en daar een tactisch geplaatst 'olé' er tussendoor, en je zit geramd...
Maar die heeft dan ook die tennisser uit Hispaniën altijd geëerd....quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet volgens onze vrij onvereerde prinse
Donner, Remkes en Verdonk zijn al ingelichtquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:12 schreef Treinhomo het volgende:
RJPVD urenlang frustreren is in mijn vocabu-woordenboek toch wel als een daad van terrorisme op te vatten...
'k vind 'RJPVD' sowieso een veel catchier benaming voor een geheime dienst dan dat suffe 'AIVD'...quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Donner, Remkes en Verdonk zijn al ingelicht
Ik moet altijd aan iets veterinairs denken bij AIVDquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k vind 'RJPVD' sowieso een veel catchier benaming voor een geheime dienst dan dat suffe 'AIVD'...
Of Howard Stern?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:21 schreef Treinhomo het volgende:
's die rechtse Slash ?
Tja; die associatie had ík dan weer bij Lolo Ferrari...quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet altijd aan iets veterinairs denken bij AIVD![]()
Lou Reed ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:25 schreef Berkery het volgende:
De meneer links heeft wel altijd deze bril op.
quote:
Mr Eldritch and Mr James (1991)quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:33 schreef Treinhomo het volgende:
Is die band toevallig 'Sisters of Mercy' ?
'k zoek nog steeds de originele versie van 'Temple of love'.quote:
Ik zal ff kijken wat ik heb.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k zoek nog steeds de originele versie van 'Temple of love'.
De remix met Offra Haza kun je op elke hoek van de straat downloaden, maar het origineel...nergens te vinden...
'k vind je nou al lief...quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:41 schreef Berkery het volgende:
Ik zal ff kijken wat ik heb.
Ze hebben ook nog een drumcomputer die Doktor Avalanche heet en een eigen entry heeft op AMGquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Twee mannen die zich de Sisters of Mercy noemen en dan ook nog eens liedjes over de Temple of Love ten gehore brengen?
Ik moet me eerst registreren om nog op AMG te mogen kijkenquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:43 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog een drumcomputer die Doktor Avalanche heet en een eigen entry heeft op AMG![]()
Je wist dus toch dat het maar met één f geschreven wordtquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:44 schreef Treinhomo het volgende:
Ofra Haza.
Mijn spellingschecker wist dat.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Je wist dus toch dat het maar met één f geschreven wordt![]()
Allicht...quote:op één of andere manier heb ik toch meer interesse in haar Temple of Love dan die van die jongens op de tuinstoelen
Als je d'r nou niet zo snel geraden had, had ik nog een hoop leuke plaatjes van haar kunnen plaatsenquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:54 schreef Treinhomo het volgende:
Lisa Bonet.
Yep; een tijdje al...borstkanker als ik 't wel heb.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft ze het tijdelijke al voor het eeuwige verruild?
Kijk omhoog Sammy...quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je d'r nou niet zo snel geraden had, had ik nog een hoop leuke plaatjes van haar kunnen plaatsen
Wat een narigheid allemaal weerquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Yep; een tijdje al...borstkanker als ik 't wel heb.
23-2-2000.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
Yep; een tijdje al...
'k had 't onwel...was AIDS.quote:borstkanker als ik 't wel heb.
In levende lijve ?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze juffrouw is iig nog springlevend. Ik kwam haar vanmiddag nog tegen
Gewoon aan Loes Haasdijk denken....vergeet je al 't andere...quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik krijg opeens hele andere gedachten mbt haar Temple of Love![]()
Ze is wel erg grootquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In levende lijve ?
You lucky bastard !![]()
Maar je hebt geen idee wie ik aan de Weteringschans tegenkwam?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; dan had je wel 'Scrutinizertje' geheten...
'k heb niet eens een idee in welke hoek ik 't zoeken moet...quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar je hebt geen idee wie ik aan de Weteringschans tegenkwam?
Het stukje Weteringschans tussen Rijksmuseum en Leidsepleinquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k heb niet eens een idee in welke hoek ik 't zoeken moet...
De hoek waar de klappen vallen, dus...quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Het stukje Weteringschans tussen Rijksmuseum en Leidseplein
Neuh dit is een rustig stukje. Paradiso is daarquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De hoek waar de klappen vallen, dus...
Bestaat niet; als je uit Tilburg komt is héél Amsterdam (of om 't even welke stad waarvoor je de verharde weg op moet) één groot Sodom en Gomorra...quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Neuh dit is een rustig stukje. Paradiso is daar
Tja, Sodom en Gomorra doet mij dan weer denken aan m'n verblijf in Tilburg tijdens de carnavalquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bestaat niet; als je uit Tilburg komt is héél Amsterdam (of om 't even welke stad waarvoor je de verharde weg op moet) één groot Sodom en Gomorra...
Meneer is verdomme één blauwe maandag in Tilburg en vermaakt zich meteen beter dan ikke in 7,5 jaar...quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, Sodom en Gomorra doet mij dan weer denken aan m'n verblijf in Tilburg tijdens de carnaval
In Den Bosch daarentegen heb ik een klotetijd gehadquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer is verdomme één blauwe maandag in Tilburg en vermaakt zich meteen beter dan ikke in 7,5 jaar...
Dat doet me dan wel weer deugd....quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
In Den Bosch daarentegen heb ik een klotetijd gehad![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:42 schreef Treinhomo het volgende:
'n hintje zou trouwens ook niet echt verkeerd zijn.
Als 't Hind is wel, anders niet...quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Of is-ie nu te makkelijk?
Dus toch te makkelijkquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:48 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als 't Hind is wel, anders niet...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Plaatst-ie een kerel
Zeker nog een Belg ook?
Tweewerf neen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch geen Rus of ingezetene van een ander voormalige Sovjet-Republiek?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Of bedoel je dat het geen kerel is?
Nope; bij mijn weten is deze meneer lichamelijk nog geheel intact.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Wayne Bobbit?
Nope, meneer stond aan de andere kant van de lijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Is meneer gearresteerd of staat/stond hij terecht?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Een pliesieman, gemeente-cowboy?
Jij bent écht op dreef...quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Uit de OJ Simpson-zaak?
Mark Fuhrman.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar z'n naam moet ik u schuldig blijven![]()
Ah inderdaad. Mark had ik ten koste van de vouw in m'n broek nog wel kunnen bedenken maar Furman was teveel gevraagdquote:
Een tamme heks kun je krijgenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:08 schreef Treinhomo het volgende:
Doe jij nog een mooie tante ?
Jij hebt écht een vouw in je broek, hè ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah inderdaad. Mark had ik ten koste van de vouw in m'n broek nog wel kunnen bedenken maar Furman was teveel gevraagd
[Pierre van Ostade]quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Een tamme heks kun je krijgen
Nee hoor, ik ben evenmin een kantoorscrutinizer als jij een kantoorhomo bentquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij hebt écht een vouw in je broek, hè ?
Maar je bent ook geen handige bliksem.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee hoor, ik ben evenmin een kantoorscrutinizer als jij een kantoorhomo bent
Niet het hele Nederlandse publiek. Alleen zij die lid zijn van D'66 of dat voor a.s. zaterdag worden beslissen mee over het houden of weggeven van deze mevrouw.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[Pierre van Ostade]
En, Nederlands publiek; houden of weggeven ?
[/Pierre van Ostade]
Ik ben freelance operationeel leidinggevende in een creatieve omgevingquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar je bent ook geen handige bliksem.
Ben jij dan zo'n crea-bea ?
Dat treft: zij is bewindspersoon namens het CDAquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
De enige vrouwelijke D'69-er die ik ken is Loesewies van der Laan...
Jij geeft workshops knutselvreugd ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben freelance operationeel leidinggevende in een creatieve omgeving![]()
't blijft evengoed draaikonterij...quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat treft: zij is bewindspersoon namens het CDA
Nee, knutselen is niet m'n sterke kantquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij geeft workshops knutselvreugd ?
En moddergooien naar de oppositiequote:Op donderdag 31 maart 2005 00:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't blijft evengoed draaikonterij...
Ministerquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:25 schreef Treinhomo het volgende:
Is ze minister/staatssecretaris ?
Vind ik eigenlijk wel vrij aardig in de buurt van de oplossing komen...quote:
Klein beetje; met wat boerenverstand kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Om trouwens nog even helemaal off-topic te gaan: Heb jij verstand van cv-ketels?
Dan wil ik toch nog even de naam van het Ministerie horenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel vrij aardig in de buurt van de oplossing komen...
Als we deze nou 's wegstrepen tegen Mark Fuhrman...staan we quitte.
'k vroeg jou toch ook niet om het corps waar Fuhrman werkzaam was ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan wil ik toch nog even de naam van het Ministerie horen
Dan weten we er ongeveer evenveel van. Ik ben dan niet handig maar wel technischquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klein beetje; met wat boerenverstand kom je al een heel eind.
Maar ik wist wel te melden met welke zaak hij zich bezighieldquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k vroeg jou toch ook niet om het corps waar Fuhrman werkzaam was ?![]()
Ik beheers beide disciplines...quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan weten we er ongeveer evenveel van. Ik ben dan niet handig maar wel technisch![]()
even vrije associatie:quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik wist wel te melden met welke zaak hij zich bezighield![]()
Heb je lekker veel aan als je met een CV-ketel staat te stoeien...quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb twee zwemdiploma's...
Welee, landbouw en visserij. Dat past bij de Gouden Eeuw van Wildersquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:36 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
even vrije associatie:
Tamme heks...heksen leven in het bos....bosbouw valt onder ruimtelijke ordening....of was 't nou landbouw en visserij...
Ook al zo'n karakter wat ontsproten lijkt aan het brein van de gebroeders Grimm...quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Welnee, landbouw en visserij. Dat past bij de Gouden Eeuw van Wilders
Da's meer iets voor fotoloog...quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin, het is mevrouw Agnes van Ardenne van Ontwikkelingssamenwerking
Die is ook niet meer teruggekomen. Wij jagen iedereen wegquote:
in dit huis zit zo'n combiketel. kachel is inderdaad uit maar de ketel houdt het tapwater op bijna 80 graden. dat lijkt me wat veelquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:52 schreef Treinhomo het volgende:
Wat moest je nou eigenlijk weten over CV-ketels ?
Hendryx inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:53 schreef Treinhomo het volgende:
Nona Hendrix ?
'k zou 't anders niet veel kouder afstellen...Legionella is ook geen pretje.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
in dit huis zit zo'n combiketel. kachel is inderdaad uit maar de ketel houdt het tapwater op bijna 80 graden. dat lijkt me wat veel
Maar is het nodig om een voorraad op 80 graden te houden? Ik heb maar twee keer per dag warm water nodig en die ketel fungeert de hele dag als een grote verwarmingsradiator in de keukenquote:Op donderdag 31 maart 2005 00:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k zou 't anders niet veel kouder afstellen...Legionella is ook geen pretje.
60 klein nulletje C wordt toch wel als minimum-temperatuur gehanteerd...
Waar haal je die 80 vandaan trouwens ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar is het nodig om een voorraad op 80 graden te houden? Ik heb maar twee keer per dag warm water nodig en die ketel fungeert de hele dag als een grote verwarmingsradiator in de keuken
Ja dat vind ik ook het rare. Dat zie ik op de thermometer en die zou volgens mijn boerenverstand de temperatuur weergeven van het water van de verwarmingquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Waar haal je die 80 vandaan trouwens ?
Gemeten of afgelezen van de schaalverdeling bij de draaiknop ?
Ik rij erg weinig sinds ik in Amsterdam woon, moet soms gewoon iets bedenken om de auto weer eens te laten rijden. Heb een paar dagen geleden wel weer een fijne parkeerbon gehad, geheel onterecht natuurlijkquote:
RJPVD-ers moeten standaard ontheffing krijgen, net als taxi-chauffeurs...quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik rij erg weinig sinds ik in Amsterdam woon, moet soms gewoon iets bedenken om de auto weer eens te laten rijden. Heb een paar dagen geleden wel weer een fijne parkeerbon gehad, geheel onterecht natuurlijk![]()
[blond]Apen kunnen toch helemaal niet pratenquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:08 schreef Treinhomo het volgende:
'k ken trouwens nog een mopje over dit onderwerp:
2 apen zitten samen in bad.
Zegt de ene aap: "Oe oe oe".
Zegt die andere aap: "Wacht maar; ik doe er wel even een emmertje koud water bij".
quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[blond]Apen kunnen toch helemaal niet praten[/blond]
Ik stond notabene bij Angels Place voor de deur. Ik had niet verwacht dat ze daar mochten bekeurenquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:13 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
RJPVD-ers moeten standaard ontheffing krijgen, net als taxi-chauffeurs...
Parkeerbon; da's één van de weinige die ik nog niet gehad heb.
Wa's dat dan ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik stond notabene bij Angels Place voor de deur. Ik had niet verwacht dat ze daar mochten bekeuren
Ik heb een vermoedenquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:12 schreef Treinhomo het volgende:
Weet je wel waar je de Temp. kan regelen ?
Zo worden ze liever niet genoemdquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wa's dat dan ?
't clubhuis van die leernichten ?
Het is een oude ketel waar in de loop van de jaren allerlei dingen zijn vervangen voor iets andere componenten, er zit een overmaat aan kabels, spiralen, losse stekkertjes en draadjes in. Dat is lastig zoeken en nog lastiger vinden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan heb je al meer notie dan de gemiddelde Nederlander.
'k ken dat uit mijn roemruchte carriëre als storingsmonteur...Iedereen knoopt maar vanalles aan elkaar. Er wordt geen fuck gedocumenteerd. Ben je mee gezegend.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een oude ketel waar in de loop van de jaren allerlei dingen zijn vervangen voor iets andere componenten, er zit een overmaat aan kabels, spiralen, losse stekkertjes en draadjes in. Dat is lastig zoeken en nog lastiger vinden.
Zo is het precies, je hebt dan een 'handleiding' voor een gasblok waar je met een schakelaar de verwarming uit kan zetten terwijl er eentje inzit waarbij je een stekkertje aan de achterkant moet lostrekkenquote:Op donderdag 31 maart 2005 01:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k ken dat uit mijn roemruchte carriëre als storingsmonteur...Iedereen knoopt maar vanalles aan elkaar. Er wordt geen fuck gedocumenteerd. Ben je mee gezegend.
Correct!quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:37 schreef Treinhomo het volgende:
Johnny Cochran.
Kan ik wat voor je betekenen?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:51 schreef Treinhomo het volgende:
Héb ik even een half uurtje; wordt er niks geplaatst...![]()
Nog voorkeur voor iets?quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gaarne; je hebt nog een paar minuten...
Nee, het is een acteerdame.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:59 schreef pos het volgende:
Nog voorkeur voor iets?
ach ja dat is ook zo...quote:
Ze zat in de films: Daredevil, Pearl Harbor, 13 going on 30 en Elektra. En in de tv-series Alias en The time of your life.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:00 schreef pos het volgende:
ik zie dr maar zegt me geloof ik niets
geen van allen gezienquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze zat in de films: Daredevil, Pearl Harbor, 13 going on 30 en Elektra. En in de tv-series Alias en The time of your life.
Die films daar mis je niks van hoor Pos. Maar Alias is best een leuke serie.quote:
yepquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Een Jamaicaan?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:24 schreef mr_anonimous het volgende:
afgaande op zijn shirt: Eek a Mouse?
Correct.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:46 schreef AnneS het volgende:
Michael Nouri
geboren in 1945?quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:22 schreef fotoloog het volgende:
UK
Neenquote:
Oke voor ik wat doms zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |