Je mag zeker huilen, maar hopelijk niet omdat niet alles in het leven logisch is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:05 schreef _Floddertje_ het volgende:
David Gray, James Blunt en Damien Rice vind ik geen logisch trio. De eerste en de laatste, oké, maar James Blunt?!
My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
Ik bedoel, mag ik even huilen?
quote:21.12.05
support announced for European Tour
Rodrigo and Gabriella have been announced as the support on all the forthcoming European dates in Jan and February
Neem je gevoelens ergens anders heen.. James Bluntquote:Op woensdag 28 december 2005 00:06 schreef _Floddertje_ het volgende:
Niet logisch is, waar heb je het over? Joh, schei toch uit, dat liedje is toch om te huilen? Mijn neefje van negen schreef een sinterklaasgedicht van hogere kwaliteit dan deze tekst, hoor. En als je dat liedje de eerste keer hoort denk je, nou daar zal me een mooi liefdesverhaal achter zitten. Ga je die tekst eens goed beluisteren, blijkt-ie die griet één keer in de metro te hebben gezien! En wat is dat plan dan van hem? Hij heeft toch een plan, zingt-ie? Maar daar komt-ie verder ook niet meer op terug.
Bedankt!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:10 schreef _Floddertje_ het volgende:
Je vroeg er zelf om, hoor.
Er staan trouwens verschillende, hele mooie akoestische opnames van David Gray op de website van het Amerikaanse radiostation KCRW.
Toch wel... Singer/songwriters met radiovriendelijke liedjes, die voor een groot publiek te behappen zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:05 schreef _Floddertje_ het volgende:
David Gray, James Blunt en Damien Rice vind ik geen logisch trio. De eerste en de laatste, oké, maar James Blunt?!
My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
Ik bedoel, mag ik even huilen?
Dat zou wel typisch Nederlands zijn. Moet iedereen lekker zelf weten.quote:Hierin wordt ook aangehaald dat DG zich niet meer tot de underdog kan rekenen en dat sommigen hem daarom nu als niet langer interessant zouden kunnen gaan bestempelen. Ik denk dat daar weinig reden toe is
De zaal is redelijk, maar je moet wel zorgen dat je er op tijd binnen bent, zodat je vooraan op de grote vloer kan staan. Anders moet je op de trappen staan (soort van hele grote en lange treden) en das niet tof.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:14 schreef Monkey68 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe de zaal is, 013 ben ik nog nooit geweest. Hoor er wel goeie dingen over.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:15 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die pas na White Ladder uit; meeliftende op het succes van dat album.
Woops, ik had het ook over dat album (95-98)quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef Monkey68 het volgende:
Klopt, evenals Lost Songs 95-98.
[..]
Engelen bestaan nog..quote:Op maandag 16 januari 2006 20:12 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, het schiet al op. Ik ben erg blij dat ik toch nog kaartjes heb gevonden. Dankzij iemand die mijn post hier zag en me mailde dat hij nog 2 kaartjes over had.
en... date geregeld..quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Slaapplaats geregeld!
Je lijkt de enige die dit topic nog levend houdt.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie gaan dinsdag? Ik ben van de partij! Ik zal zeker verslag doen in dit topic of in deel 2..
Moet schijn zijn, want eerder leefde het wel. Maar ik snap dat je die indruk krijgt.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:32 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je lijkt de enige die dit topic nog levend houdt.
Poe.. vooraan zou ik niet doen hoor.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:43 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ga ook.En zal na afloop ook zeker hier even reageren. Ben ook erg benieuwd of ik het een beetje volhoud. Ik ken 013 nl. niet en weet niet of het ook een beetje geschikt is als je niet vooraan in gedrang wil staan (tja ben 5 mnd zwanger).
Niet vooraan gaan staan. Gewoon ergens op de trappen gaan staan, zie je het ook nog best goed. Vooraan is het echt te druk denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:43 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ga ook.En zal na afloop ook zeker hier even reageren. Ben ook erg benieuwd of ik het een beetje volhoud. Ik ken 013 nl. niet en weet niet of het ook een beetje geschikt is als je niet vooraan in gedrang wil staan (tja ben 5 mnd zwanger).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |