Welke remixquote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja. Vind vooral de remix ervan een enorm lekker nummer, alhoewel daar het laatste couplet vanaf is gesneden en dat is dan weer zonde..
Het staat óók nog niet op zn site... straks is het niet waarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
013 gebeld. Vrouwtje kende 'de band' niet. Maar wel beste nieuws deze week dit zeg..
Kan volgens mij alleen met credit card.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:29 schreef koenimex het volgende:
Maar ff vraagje: De tickets die ik via de site van Ticketservice bestel, moet ik die betalen met een creditcard of kan het ook via een machtiging/overschrijving? Ik kan dat namelijk niet vinden op hun site.
Ik heb ze al bij het GWK op Nijmegen CS gekochtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kan volgens mij alleen met credit card.
Ik keek over je tweede post heen. Veel plezier.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:06 schreef koenimex het volgende:
[..]
Ik heb ze al bij het GWK op Nijmegen CS gekocht. Stond om 10u voor de deur daar. Maar toch bedankt voor de info
.
Idd geweldig! Ben een grote Orbital fan en was aangenaam verrast met het resultaat van Illuminate i.s.m. David Gray.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:23 schreef timbob het volgende:
puike vent
vooral babylon is een geweldig nummer
en natuurlijk Illuminate samen met Orbital
Zo, erg late reactie, maar tochquote:Op donderdag 29 september 2005 15:53 schreef koenimex het volgende:
[..]
Welke remix? Die ken ik helemaal niet!
Hmm, ben op zich wel geinteresseerd.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gaaf!! Dat verdient hij ook..
Ik heb dus nog wel twee kaarten te veel.. als er liefhebbers zijn, laat het weten. Anders komt het ook goed, maar je hebt wel eens van die mensen die er nu pas achter komen...
Gewoon kostprijs hoor, ik hoef er niet aan te verdienen. Stuur me even een mailtje, dan regelen we wat.quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hmm, ben op zich wel geinteresseerd.
Voor hoeveel doe je ze weg?(Of moet dit van FOK! even per msn oid?)
Wow, nogal late reactie van mijn kant, sorryquote:Op zondag 13 november 2005 05:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Gewoon kostprijs hoor, ik hoef er niet aan te verdienen. Stuur me even een mailtje op morgen, dan regelen we wat.
Check de edit in mn vorige post.quote:Op zondag 13 november 2005 23:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Joah.. het maakt mij niet uit, komt wel goed. Veel plezier op je reis! (Moet wel een hele bijzondere reis zijn...)
Ik mail je. De ontwikkelingen zijn positief.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Roeni3, wat zijn de ontwikkelingen?
quote:07.11.05
Support announced for November / December UK and Irish Tour
Rodrigo and Gabriela are announced to join David Gray as support artists for the UK and Irish dates.
Je kent Novastar toch wel?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Novastar, zijn dat die Belgen? Als ik de goede voor me heb, vind ik die ook wel leuk.
Wat gaaf!! Beloof je dat je verslag doet?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:06 schreef Mynydd het volgende:
Ik zie David Gray volgende week in Dublin. Ben benieuwd. Ben niet helemaal fan van het nieuwe album.
Mijn favoriete nummer van het album! Wanneer zou de single in Nederland uitkomen?quote:David Gray's new single Hospital Food is out now in the UK and Ireland.
The single is available on CD & 7" which includes David's cover of the
Killers track Smile Like You Mean It recorded for Jo Whiley's Live
Lounge on BBC Radio 1. It is also available on Enhanced CD which
includes the b-sides Baltimore (Live at V Festival 2003), new track
Crimson Lightning and Hospital Food Live from The Church Studios video.
There are also 2 exclusive versions of Hospital Food available to
download at http://www.7digital.com/stores/default.aspx?shop=158
These versions are Hospital Food (Acoustic) and Hospital Food (Live at
The Church Studios) and are only available on the web site above. The
downloads costs £1.50 via SMS and 99p on credit cards.
Heb je nog de 2 kaartjes voor verkoop? U would make me really happy...quote:Op zondag 13 november 2005 23:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, laat maar weten hier of mail me. Haast is mij vreemd.
Ik heb ze uiteindelijk toch niet gekocht, dus wellicht is er nog hoop voor je.quote:Op maandag 5 december 2005 17:26 schreef Rahja het volgende:
[..]
Heb je nog de 2 kaartjes voor verkoop? U would make me really happy...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |