We houden het in de gaten!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hoop het wel ja...David Gray staat best hoog op mijn lijstje van mensen die ik nog eens live wil zien
Klinkt primaquote:Op zondag 7 augustus 2005 10:39 schreef beautiful_world het volgende:
je kan het nu nog steeds bekijken![]()
David Gray heeft een keer in 013 (Tilburg) opgetreden, 3 jaar geleden ofzo. Daar was ik ook bij! Lijkt me beter als je dat soort concertgebouwen in de gaten houdt, want Paradiso lijkt me wat klein voor meneer Gray.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, ooit een keer ja. Als je daar bij bent geweest, heb je mijn grootste respect verdiend.
Ik ga het programma van Paradiso wat beter in de gaten houden gewoon. Ik heb altijd een maand te laat door als iemand daar geweest is.
Wat mooi om te horen!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:06 schreef Beem het volgende:
27 maart 2003 stond David in 013 Tilburg. Yours truly was erbij en ik moet zeggen: beste live optreden dat ik ooit heb gezien.
De muziek?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat mooi om te horen!
Wat vond je er zo goed aan?
Zie je in mijn post 'nieuwe album' staan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. nieuwe album is even heel wat anders? We moeten het maar accepteren.
Haal je muis er nu eens overheen of klik er op ofzo...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Um.. dus bedoel je dat het nieuwe album anders is 'ontstaan' dan New Day en Witte Ladder.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |