Ik heb in '99 veel dingen gekocht en verkocht. Daarna niets meer. tot een paar maanden geleden weer eens een digicamquote:Op zondag 24 juli 2005 15:11 schreef timbob het volgende:
[..]
ebay is geil.
en is verslavend en kost daarom veel geld.
ik heb zo'n beetje m'n hele orbital collectie daar vandaanquote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb in '99 veel dingen gekocht. Daarna niets meer. tot een paar maanden geleden weer eens een digicam.
als je krap in kas zit is dat erg gevaarlijk jaquote:Op zondag 24 juli 2005 15:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jeetje, laat ik me daar maar niet aanmelden. Dat gaat niet goed komen.
Als je niet krap bij kas zit, komt dit vanzelf weet ik uit ervaringquote:Op zondag 24 juli 2005 15:19 schreef timbob het volgende:
[..]
als je krap in kas zit is dat erg gevaarlijk ja
Ik van Radiohead... van die plaatjes die nu meer dan het driedubbele waard blijken te zijnquote:Op zondag 24 juli 2005 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb ook een hele rij promo's van ... Jewel.
ha!quote:Op zondag 24 juli 2005 17:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik van Radiohead... van die plaatjes die nu meer dan het driedubbele waard blijken te zijn![]()
Ach soms een beetje offtopic is volgens mij niet verboden, maar goed.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:33 schreef timbob het volgende:
[..]
ha!
ik had een cd van 2.99 pond gekocht en die staat er nu op voor 88 pond
ohja, dit was een david gray topic, geen ebay topic
schoonbroer / zwagerquote:Op zondag 24 juli 2005 17:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach soms een beetje offtopic is volgens mij niet verboden, maar goed.
David Gray is wel ok! Wist trouwens niet dat zijn broer bij Orbital zat...
Welk nummer heeft David meegedaan bij Orbital?
Daar ga ik me eens in verdiepen dan. Thanx for the infoquote:Op zondag 24 juli 2005 17:44 schreef timbob het volgende:
[..]
schoonbroer / zwager
david gray is de broer van de vrouw van phil hartnoll als ik het goed heb.
en david zingt mee op het nummer "illuminate"
erg mooi nummer, vind ik zelf, met mooie remixen ook
staat op het altogether album van orbital.
quote:Op zondag 24 juli 2005 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar ga ik me eens in verdiepen dan. Thanx for the info![]()
Als het een David Gray nummer was zou het top zijn, maar voor Orbital is het een matige track. De remixen op de 12" zijn allemaal beter dan het origineel.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:44 schreef timbob het volgende:
[..]
schoonbroer / zwager
david gray is de broer van de vrouw van phil hartnoll als ik het goed heb.
en david zingt mee op het nummer "illuminate"
erg mooi nummer, vind ik zelf, met mooie remixen ook
staat op het altogether album van orbital.
ik vind 'm wel leukquote:Op zondag 24 juli 2005 23:37 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Als het een David Gray nummer was zou het top zijn, maar voor Orbital is het een matige track. De remixen op de 12" zijn allemaal beter dan het origineel.
hoop het wel ja...David Gray staat best hoog op mijn lijstje van mensen die ik nog eens live wil zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Misschien een beetje naief, maar waarom wordt er zoveel aandacht geschonken aan de VS en Canada? Daar is de 'preview tour', daar komt het album het eerste uit.
We mogen er toch wel voorzichtig vanuit gaan dat er ook een tour in Europa volgt, volgend jaar of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |