quote:Ik ben moeder van 3 kinderen en weet zeker dat ik in een volgend leven vrijgezel blijf en wandelende takken met een stamboom ga houden.
maakt een weblogquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:39 schreef Topmaat het volgende:
Ik haat vrijgezel zijnIs daar ook zoon verhaaltje over?
[OUD] Verzameltopic leuke sites & geinigheidjesquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:35 schreef fratsman het volgende:
Open dit topic ook even in [OUD] Kunnen we nog meer lachen!
quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:48 schreef Roi het volgende:
[..]
[OUD] Verzameltopic leuke sites & geinigheidjes
Het is best wel triest als je het op een website zet, zet het dan in je dagboek.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef Logician het volgende:
Nou heb ik ook een moeilijk kind met een vorm van autisme en adhd en juist daardoor vond ik het een erg grappig stukje om te lezen, aangezien je met zo'n kind het af en toe echt gehad kan hebben, natuurlijk is dit altijd tijdelijk, je hele leven veranderd in één grote bungy jump met zo’n kind, en ik denk dat een web-log als vorm van afreageren van alle frustraties heel goed kan werken, je raakt een stuk agressie kwijt wat je anders misschien naar je kind zou uiten (qua irritatie dan, niet fysiek natuurlijk) helaas zijn er meteen weer mensen die gaan lopen gillen dat dat mens niet kan opvoeden en dat ze te jong kinderen heeft gekregen, natuurlijk was ze te jong, maar die adhd heeft ze echt niet zelf kunnen veroorzaken en daar is soms echt verdomd moeilijk mee om te gaan, hoeveel je ook van je kinderen houdt.
Right.. Volkomenkut had het al een paar uur op hun log staan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:14 schreef Dannytjeuh het volgende:
Die zal verschieten vandaag............ ze heeft zo'n 4500 bezoekers gehad vandaag.......en dat allemaal dankzij deze topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |