Ze liggen er nog steedsquote:Op woensdag 30 maart 2005 18:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook, ik eis dan ook dat ze morgen in de schappen van AH liggen![]()
Geen idee. Weet nog wel dat er op stond dat er 50 inzaten. Ik ging ze toen altijd natellen en was helemaal blij als het er meer waren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:36 schreef Sputnik het volgende:
Er zat/zit toch ook altijd 1 dummie in zo'n doosje met een ander kleurtje als de rest?
kijk voor de grap eens bij de sigaretten...quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:31 schreef Rnej het volgende:
weet ook nog dat ze die dingen ooit bij de aldi nog hebben verkocht.. enige a-merk wat ik daar ooit heb zien liggen
Ik ga verhuizen naar Breda.quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:30 schreef JDude het volgende:
Ja, die fabriek zit hier in Breda inderdaad. Als je er langs fietst val je zowat flauw van de Fruitella en Dummies meur
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
nestle?
Maar worden die nog verkocht? Dat zijn vet lekkere snoepjes, in een keer het hele doosje in je mond en dan lekker een uur kauwen.
Ja die waren best lekker iddquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
nestle?
Maar worden die nog verkocht? Dat zijn vet lekkere snoepjes, in een keer het hele doosje in je mond en dan lekker een uur kauwen.
De gele dummies waren citroensmaak, misschien daarom de vergelijking met dreft?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |