Die lange dagen in arm heeft het team van Andries echt waarde gegeven.
zoals frank al zei: geef GJ eerst de kans om zijn fouten te verbeteren..
maarja.. GJ was ook weer zo zwak om zelf niet ff flink te battlen.. jammer
quote:Dat heeft hij goed gedaan dan.
Op donderdag 04 oktober 2001 19:45 schreef Pjederdy het volgende:
D'r was helemaal niks aan de hand totdat Coos erover begon. Hij heeft het vuurtje een beetje op zitten stoken met als gevolg een motie van wantrouwen (uitdagen). En de enige reden die hij noemt is eigenlijk om wat leven in de brouwerij te brengen. En zichzelf in beeld natuurlijk, anders wassie zowieso weggestemd.
Wel leuk dat Patty het nog even aanhaalde dat Coss en Pascal achter GJ zijn rug om al het een en ander hadden besproken.
Zonder GJ is het team van GJ geen stuiver waard.
Ik hoop dat GJ zich ook weer opsteld voor het volgende captainschap en Coos verslaat.
Pascal heeft zijn 1e captains battle al verloren en is hard opweg om de stofzuiger voor Coos te worden.
quote:Idd! Ik vond Patty vanavond hartstikke leuk, zoals ze met name Coos zat te prikken. Patty: "Oeps, ik heb een foutje gemaakt, ik moest eerst naar Richard." Coos: "Geeft niks, fouten maken we allemaal." Patty: "Dat zeg JIJ."
Op vrijdag 05 oktober 2001 00:00 schreef Zuurtje het volgende:
Wel leuk dat Patty het nog even aanhaalde dat Coss en Pascal achter GJ zijn rug om al het een en ander hadden besproken.
quote:Als er niks aan de hand was geweest was dit Coos nooit gelukt, dus hij is hoogstens een wat domme katalysator geweest. Ook wat laf omdat hij niet zelf durfde te zeggen dat hij de leider moest worden. Wat hij volgens mij wel wilde.
Op donderdag 04 oktober 2001 19:45 schreef Pjederdy het volgende:
D'r was helemaal niks aan de hand totdat Coos erover begon. Hij heeft het vuurtje een beetje op zitten stoken met als gevolg een motie van wantrouwen (uitdagen). En de enige reden die hij noemt is eigenlijk om wat leven in de brouwerij te brengen. En zichzelf in beeld natuurlijk, anders wassie zowieso weggestemd.
nieuwe ronde ...nieuwe kansen
quote:Dat bewijs straalt elke dag weer van de uitzending af, dat 't team GJ geen hechte band heeft. Of ze dat zal opbreken weet ik niet, ik denk alleen wel dat GJ sowieso zal overleven.
Op donderdag 04 oktober 2001 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Wie denkt nog meer dat dit een bewijs is voor het ontbreken van een hechte band in team GertJan en zal ze dat opbreken?
quote:Jaa, dit vond ik ook helemaal geweldig, ik dacht, nou het gaat nog goed komen met Patty, helaas verknalde ze het in de rest van de uitzending weer meteen.
Op vrijdag 05 oktober 2001 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ook heel grappig dat Patty zei "Echt een captain" toen GJ haar verbeterde en zei dat er de vraag ook nog aan de ander dame gesteld moest worden bij het vragen stellen.
Maar Gert Jan rulez
maarja.. GJ was ook weer zo zwak om zelf niet ff flink te battlen.. jammer
GJ zat onder de pijnstillers vanwege zijn kiespijn. Onder zulke omstandigheden zou het mij ook totaal niets uitmaken wat er allemaal om me heen gebeurde...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |