abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1815957
Wat me opvalt is dat in team Andries er niemand praat over wel of geen andere captain willen. Team GertJan (ik blijf dat maar zo noemen voor het gemak) daarentegen zaagt maar door over interne structuur en geregel. Dit lijkt wel alsof ze geen geloof in elkaar hebben en hebben het idee dat ze een soort van leider nodig hebben. Wie denkt nog meer dat dit een bewijs is voor het ontbreken van een hechte band in team GertJan en zal ze dat opbreken?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 oktober 2001 @ 19:09:00 #2
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_1815971
ikke!

Die lange dagen in arm heeft het team van Andries echt waarde gegeven.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  donderdag 4 oktober 2001 @ 19:42:10 #3
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1816269
je hebt wel gelijk denk ik.. Alleen is de manier van captainswissel gewoon slecht..

zoals frank al zei: geef GJ eerst de kans om zijn fouten te verbeteren..

maarja.. GJ was ook weer zo zwak om zelf niet ff flink te battlen.. jammer

pi_1816294
D'r was helemaal niks aan de hand totdat Coos erover begon. Hij heeft het vuurtje een beetje op zitten stoken met als gevolg een motie van wantrouwen (uitdagen ). En de enige reden die hij noemt is eigenlijk om wat leven in de brouwerij te brengen. En zichzelf in beeld natuurlijk, anders wassie zowieso weggestemd.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 00:00:29 #5
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_1818964
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 19:45 schreef Pjederdy het volgende:
D'r was helemaal niks aan de hand totdat Coos erover begon. Hij heeft het vuurtje een beetje op zitten stoken met als gevolg een motie van wantrouwen (uitdagen ). En de enige reden die hij noemt is eigenlijk om wat leven in de brouwerij te brengen. En zichzelf in beeld natuurlijk, anders wassie zowieso weggestemd.
Dat heeft hij goed gedaan dan.

Wel leuk dat Patty het nog even aanhaalde dat Coss en Pascal achter GJ zijn rug om al het een en ander hadden besproken.
Zonder GJ is het team van GJ geen stuiver waard.
Ik hoop dat GJ zich ook weer opsteld voor het volgende captainschap en Coos verslaat.

Pascal heeft zijn 1e captains battle al verloren en is hard opweg om de stofzuiger voor Coos te worden.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_1818999
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 00:00 schreef Zuurtje het volgende:
Wel leuk dat Patty het nog even aanhaalde dat Coss en Pascal achter GJ zijn rug om al het een en ander hadden besproken.
Idd! Ik vond Patty vanavond hartstikke leuk, zoals ze met name Coos zat te prikken. Patty: "Oeps, ik heb een foutje gemaakt, ik moest eerst naar Richard." Coos: "Geeft niks, fouten maken we allemaal." Patty: "Dat zeg JIJ."

pi_1819301
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 19:45 schreef Pjederdy het volgende:
Als er niks aan de hand was geweest was dit Coos nooit gelukt, dus hij is hoogstens een wat domme katalysator geweest. Ook wat laf omdat hij niet zelf durfde te zeggen dat hij de leider moest worden. Wat hij volgens mij wel wilde.
pi_1819329
Coos heeft een taktiek bepaald en is daarmee een ronde verder.... 1-0 voor Coos dus.

nieuwe ronde ...nieuwe kansen

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 oktober 2001 @ 01:22:21 #9
862 Arcee
Look closer
pi_1819333
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Wie denkt nog meer dat dit een bewijs is voor het ontbreken van een hechte band in team GertJan en zal ze dat opbreken?
Dat bewijs straalt elke dag weer van de uitzending af, dat 't team GJ geen hechte band heeft. Of ze dat zal opbreken weet ik niet, ik denk alleen wel dat GJ sowieso zal overleven.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1820367
Ook heel grappig dat Patty zei "Echt een captain" toen GJ haar verbeterde en zei dat er de vraag ook nog aan de ander dame gesteld moest worden bij het vragen stellen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 11:10:45 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_1820565
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Ook heel grappig dat Patty zei "Echt een captain" toen GJ haar verbeterde en zei dat er de vraag ook nog aan de ander dame gesteld moest worden bij het vragen stellen.
Jaa, dit vond ik ook helemaal geweldig, ik dacht, nou het gaat nog goed komen met Patty, helaas verknalde ze het in de rest van de uitzending weer meteen.

Maar Gert Jan rulez

vrijdag 5 oktober 2001 @ 19:37:55 #12
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_1824835
Het lijkt me nu leuk om te zien hoe de overdracht van het captain-schap van Pascal naar Coos zich volgende week gaat ontwikkelen. Het zou zomaar kunnen dat GJ en Sandy tegen Coos stemmen, en dan is het aan de bui van Kelly of hun plannetje nog doorgaat. Aangezien Kelly al eerder Coos z'n plannetje torpedeerde door Pascal naar voren te schuiven, kan dat nog erg grappig worden.
Ik hoop op een beteuterde Coos
Life is what you make it.
pi_1824973
Volgens de regels moeten er 2 kandidaten zijn vor het captainschap. Als kelly zich deze keer niet laat gebruiken, dan is Coos de enige en kan er dus geen "motie van uitdaging" komen. Is Coossie lekker genaaid door z'n eigen plannetje !!
pi_1825083
ik weet niet hoe je moet quoten, maar megamuch schreef oa:

maarja.. GJ was ook weer zo zwak om zelf niet ff flink te battlen.. jammer

GJ zat onder de pijnstillers vanwege zijn kiespijn. Onder zulke omstandigheden zou het mij ook totaal niets uitmaken wat er allemaal om me heen gebeurde...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')