zal ik iets missen
hahahaha dat is hij juist niet
Ook zijn teamgenoten vinden dat hij een goede captain zal zijn...
Coos had het liever zelf willen worden...
Wat is het weer superspannend vandaag!
quote:Wat kan mij dat nou rotten.
Op donderdag 04 oktober 2001 18:53 schreef berney het volgende:
zal ik iets missen
Jammer dat GJ hiervan geen gebruik gemaakt heeft. Had wel leuk kunnen zijn.
Geweldig hoe ze Pascalletje, het handdoeken monster, de les las.
quote:Wat kan mij dat nou rotten.
Op donderdag 04 oktober 2001 19:12 schreef tong80 het volgende:
En Kelly was in vorm.Geweldig hoe ze Pascalletje, het handdoeken monster, de les las.
quote:Jaja, dat klopt!
Op donderdag 04 oktober 2001 19:11 schreef Cynix ® het volgende:
kale, matennaaiende aasgier
quote:Dat nare gevoel had ik ook een moment....
Op donderdag 04 oktober 2001 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Voor het eerst vind ik Frenk even wel geschikt, hij nam het op voor GertJan en dat komt nogal onverwacht. Plus hij heeft voor het eerst een keer gelijk.
Andries als leraar nederlands weet al deze vragen natuurlijk...:(
En dat was het weer voor vandaag, wat de gewone uitzending betreft... het vliegt voorbij!
quote:Ja echt wel! Dat viel me ook wel tegen, er hadden ook kookvragen tussen moeten zitten, wel zo rechtvaardig!
Op donderdag 04 oktober 2001 19:26 schreef Ajaxgirl het volgende:
Wat een kutstreek zeg, al die spellingsvragenAndries als leraar nederlands weet al deze vragen natuurlijk...:(
Dit is in principe een onjuist verslag van de gebeurtenissen in het huis en naar mijn mening gedaan om bepaalde mensen niet in een kwaad daglicht te stellen....
ZWAK Yorin!!!!
Fantastisch!!!
Ik dacht dat ze 20 mutiple choice vragen zouden krijgen, toch zaten er ook open vragen in.... en goed/fout vragen!
Dat vind ik nu weer goed fout!
quote:Hey, dat is Big Brother !! Lekker manipuleren die hap. Dat hebben we ondertussen toch wel in de gaten??
Op donderdag 04 oktober 2001 19:29 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar wat ik net heb gezien... De uitzending ging over de battle van gisteravond.. Wij hebben allemaal op de streams gezien dat team Gert Jan ontzettend lullig zat te doen op het battlefield en dat ze zeker wisten dat ze de battle hadden gewonnen. Ze zaten te schreeuwen en te juichen en feest te vieren nog voordat de uitslag er was. Dat duurde wel 10 minuten tot een kwartier. Ze zaten echt het andere team de gek aan te steken en zagen zichzelf al weer in bad zitten aan de champagne. Daar was NIETS van terug te zien in BB op TV vanavond. Na de laatste vraag zagen we meteen dat de uitslag kwam dat het team van Andries had gewonnen.... geen woord over de verschrikkelijke afgang van team Gert Jan die 100% zeker was van de overwinning.Dit is in principe een onjuist verslag van de gebeurtenissen in het huis en naar mijn mening gedaan om bepaalde mensen niet in een kwaad daglicht te stellen....
ZWAK Yorin!!!!
quote:Wat een gelul!
Op donderdag 04 oktober 2001 19:26 schreef Ajaxgirl het volgende:
Wat een kutstreek zeg, al die spellingsvragenAndries als leraar nederlands weet al deze vragen natuurlijk...:(
(dit is een beginners fout...)
[Dit bericht is gewijzigd door Eightball op 04-10-2001 19:36]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |