abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 4 oktober 2001 @ 18:50:24 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_1815823
En vast.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1815854
"gelukkig" kan ik het niet zien vanavond.
sterker nog ik heb nog geen live uitzending gezien,ja before de batle,

zal ik iets missen

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 oktober 2001 @ 19:04:10 #3
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_1815926
volgens Pascal zelf:
-is hij rustig
-weet hij zich duidelijk te verwoorden

hahahaha dat is hij juist niet

Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 4 oktober 2001 @ 19:06:31 #4
5793 dot
Uit het stof getrokken user!
pi_1815943
Pascal zegt dat hij goed zijn... euh...woorden...euh... kan formuleren...

Ook zijn teamgenoten vinden dat hij een goede captain zal zijn...

Coos had het liever zelf willen worden...

Wat is het weer superspannend vandaag!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
pi_1815982
Coos zat gewoon te lachen tijdens Kelly's woordje
  Trouwste user 2022 donderdag 4 oktober 2001 @ 19:10:03 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_1815983
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 18:53 schreef berney het volgende:

zal ik iets missen

Wat kan mij dat nou rotten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2001 @ 19:11:31 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1815993
Gert-Jan had, puur om te treiteren, de afzettingsprocedure ongeldig kunnen verklaren, daar er volgens de reglementen minimaal twee aasgieren op zijn functie uit moeten zijn. Kelly gaf al duidelijk aan helemaal geen ambitie te hebben om team-captain te worden. In dat geval was hij captain gebleven of had die kale, matennaaiende aasgier zijn ware ambities moeten tonen.

Jammer dat GJ hiervan geen gebruik gemaakt heeft. Had wel leuk kunnen zijn.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1816001
het valt wel erg op dat paskwal de grootste aarslikker is in dat huis, strax gaat ie coos nog pappie noemen.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  Trouwste user 2022 donderdag 4 oktober 2001 @ 19:12:24 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_1816002
En Kelly was in vorm.

Geweldig hoe ze Pascalletje, het handdoeken monster, de les las.

pi_1816014
Coos kan niet echt met captain's opschieten... hij zegt dat hij blij is dat hij hier in de groep zit en niet bij Andries, want Andries vindt hij maar niks...
pi_1816021
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 19:12 schreef tong80 het volgende:
En Kelly was in vorm.

Geweldig hoe ze Pascalletje, het handdoeken monster, de les las.

Wat kan mij dat nou rotten.

blabla
pi_1816045
Voor het eerst vind ik Frenk even wel geschikt, hij nam het op voor GertJan en dat komt nogal onverwacht. Plus hij heeft voor het eerst een keer gelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_1816053
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 19:11 schreef Cynix ® het volgende:
kale, matennaaiende aasgier
Jaja, dat klopt!
pi_1816071
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Voor het eerst vind ik Frenk even wel geschikt, hij nam het op voor GertJan en dat komt nogal onverwacht. Plus hij heeft voor het eerst een keer gelijk.
Dat nare gevoel had ik ook een moment....
pi_1816110
Wat een kutstreek zeg, al die spellingsvragen

Andries als leraar nederlands weet al deze vragen natuurlijk...:(

donderdag 4 oktober 2001 @ 19:27:34 #16
5793 dot
pi_1816118
Spannende battle weer hoor!

En dat was het weer voor vandaag, wat de gewone uitzending betreft... het vliegt voorbij!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
pi_1816124
En straks weer een battle
  donderdag 4 oktober 2001 @ 19:28:36 #18
5793 dot
pi_1816131
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 19:26 schreef Ajaxgirl het volgende:

Ja echt wel! Dat viel me ook wel tegen, er hadden ook kookvragen tussen moeten zitten, wel zo rechtvaardig!
  donderdag 4 oktober 2001 @ 19:29:25 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1816142
Onvoorstelbaar wat ik net heb gezien... De uitzending ging over de battle van gisteravond.. Wij hebben allemaal op de streams gezien dat team Gert Jan ontzettend lullig zat te doen op het battlefield en dat ze zeker wisten dat ze de battle hadden gewonnen. Ze zaten te schreeuwen en te juichen en feest te vieren nog voordat de uitslag er was. Dat duurde wel 10 minuten tot een kwartier. Ze zaten echt het andere team de gek aan te steken en zagen zichzelf al weer in bad zitten aan de champagne. Daar was NIETS van terug te zien in BB op TV vanavond. Na de laatste vraag zagen we meteen dat de uitslag kwam dat het team van Andries had gewonnen.... geen woord over de verschrikkelijke afgang van team Gert Jan die 100% zeker was van de overwinning.

Dit is in principe een onjuist verslag van de gebeurtenissen in het huis en naar mijn mening gedaan om bepaalde mensen niet in een kwaad daglicht te stellen....

ZWAK Yorin!!!!

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1816147
op een examen krijg je nou eenmaal nederlands.
muziek, m'n lust en mijn leven
pi_1816162
Frank in de dagboekkamer: "tja...ik kan met heel veel soorten mensen omgaan......euh.....transsexuelen enzo.....

Fantastisch!!!

Als ik nu niet beter wordt, ga ik lopen zieken!
  donderdag 4 oktober 2001 @ 19:31:50 #22
5793 dot
pi_1816170
euh...

Ik dacht dat ze 20 mutiple choice vragen zouden krijgen, toch zaten er ook open vragen in.... en goed/fout vragen!

Dat vind ik nu weer goed fout!

pi_1816178
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 19:29 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar wat ik net heb gezien... De uitzending ging over de battle van gisteravond.. Wij hebben allemaal op de streams gezien dat team Gert Jan ontzettend lullig zat te doen op het battlefield en dat ze zeker wisten dat ze de battle hadden gewonnen. Ze zaten te schreeuwen en te juichen en feest te vieren nog voordat de uitslag er was. Dat duurde wel 10 minuten tot een kwartier. Ze zaten echt het andere team de gek aan te steken en zagen zichzelf al weer in bad zitten aan de champagne. Daar was NIETS van terug te zien in BB op TV vanavond. Na de laatste vraag zagen we meteen dat de uitslag kwam dat het team van Andries had gewonnen.... geen woord over de verschrikkelijke afgang van team Gert Jan die 100% zeker was van de overwinning.

Dit is in principe een onjuist verslag van de gebeurtenissen in het huis en naar mijn mening gedaan om bepaalde mensen niet in een kwaad daglicht te stellen....

ZWAK Yorin!!!!

Hey, dat is Big Brother !! Lekker manipuleren die hap. Dat hebben we ondertussen toch wel in de gaten??
  donderdag 4 oktober 2001 @ 19:34:09 #24
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1816188
Sinds wanneer is 'desondanks' een voorzetsel
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_1816194
quote:
Op donderdag 04 oktober 2001 19:26 schreef Ajaxgirl het volgende:

Wat een gelul!
Heb jij op school gezeten...?!?!?!?!?

(dit is een beginners fout...)

[Dit bericht is gewijzigd door Eightball op 04-10-2001 19:36]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties