Dat is dan ook een drama in zakformaatquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:38 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Of schoenen in de kleur "Off-white" die net niet helemaal bij je "gebroken wit" jurkje passen...
Eigenlijk trok de VS me niet zo. Ik wilde liever naar een land met echt een andere cultuur, zoals we in Egypte hadden gezien, een land als Mexico, India, Peru en waar ook veel natuur te bewonderen zou zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geloof ik graag als ik alles zo zie.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:48 schreef Doffy het volgende:
Ik droom nooit samenhangend. En als het al eens doe, dan kan ik de inhoud daarvan beter voor mezelf houdenbtw
dat zeg ik nergensquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat betekent echter niet dat je dat dan maar links moet laten liggen..
nee, we zijn er nou eenmaalquote:Dan kunnen we beter met alles ophouden.
Leuke activiteit inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Maar dit jaar toch weer wat meer andere cultuur opsnuiven
Druk? Of juist niet?quote:
Whehehe.. Misschien ga ik wel meeposten.quote:Mensen die eigenwijs zijn(jaja, nog steeds het topic over roken en zwangerschap)
Iedereen je verlaten?quote:Alleen op kantoor zitten
Niet. Ik kan nog wel wat doen, maar ik moet vandaag en morgen nog volmaken en maandag weer iets hebben om te doenquote:
Alleen als je het met me eens bent hoorquote:Whehehe.. Misschien ga ik wel meeposten.
Ik zit hier doorgaans alleen. Soms komt mijn werkgever een paar uur langs, maar niet iedere dag. Tot voor kort had ik er altijd een externe opdracht bij voor 1/2 dagen in de week, en dan was ik voor mijn gevoel voldoende onder de mensen om het niet erg te vinden dat ik hier alleen zat.quote:Iedereen je verlaten?
Doet me denken aan tijden dat deze organisatie een stuk kleiner was. Niet eens tijd om te eten door continue telefoontjes toen.
Over een week doe ik weer een pogingquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:37 schreef Haushofer het volgende:
Of alleen in de bieb met een elektronicaboek van 600 pagina's. Daar wordt je ook niet vrolijk van
Lekker kut is dat idd. Aan de andere kant gaat de tijd lekker snelquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
Doet me denken aan tijden dat deze organisatie een stuk kleiner was. Niet eens tijd om te eten door continue telefoontjes toen.
Sterkte dudequote:Op woensdag 30 maart 2005 13:37 schreef Haushofer het volgende:
Of alleen in de bieb met een elektronicaboek van 600 pagina's. Daar wordt je ook niet vrolijk van
Mn moeder heeft alleen licht gerookt toen ze zwanger was van mij, en ik ben de enige studerende in het gezin. Dus ik denk dat ik mn toekomstige vrouw ook maar flink laat stomen tijdens de zwangerschapquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:09 schreef miss_sly het volgende:
Roken tijdens zwangerschap...
Ik snap die mensen echt niet
Hoe kun je nou risico's nemen met je ongeboren kind?
Maar je leert wel mooi Scrabble woorden:quote:
Mijn moeder heeft altijd gerookt, ook toen ze zwanger was. Maar dat is dus 30 jaar geleden!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mn moeder heeft alleen licht gerookt toen ze zwanger was van mij, en ik ben de enige studerende in het gezin. Dus ik denk dat ik mn toekomstige vrouw ook maar flink laat stomen tijdens de zwangerschap
Aw.. Geen andere opdrachtgevers dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet. Ik kan nog wel wat doen, maar ik moet vandaag en morgen nog volmaken en maandag weer iets hebben om te doen
En er is een goede kans dat het grootste bedrijf warvan ik de adm. doe, vrijdag wordt verkocht, en dan wordt het errug rustig.
Ik heb zin in rellen, maar het lijkt wel alsof iedereen last heeft van voorjaars-liefheid.quote:Alleen als je het met me eens bent hoor
Op die manier.. Iedere dag alleen gaat vervelen op den duur ja.quote:Ik zit hier doorgaans alleen. Soms komt mijn werkgever een paar uur langs, maar niet iedere dag. Tot voor kort had ik er altijd een externe opdracht bij voor 1/2 dagen in de week, en dan was ik voor mijn gevoel voldoende onder de mensen om het niet erg te vinden dat ik hier alleen zat.
Het enige wat nodig is, is de eerste sigaret niet opsteken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Over een week doe ik weer een poging
Ik ga dit keer voor hypnose denk ik en ik plak wat plaatjes van verziekte longen boven me bedquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:47 schreef Alicey het volgende:
Het enige wat nodig is, is de eerste sigaret niet opsteken.
Tijd gaat wel snel, en ook allerlei soorten telefoontjes. Informatie, verkoop, support, etc. Op dat soort dagen vaak wel aan het eind van de middag koelkast legen en al boterhammen smerend het volgende telefoontje aannemen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Lekker kut is dat idd. Aan de andere kant gaat de tijd lekker snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |