Hoe gewoon is je werk?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:40 schreef SingleCoil het volgende:
Luister, ik probeer hier gewoon mijn werk te doen (ik heb wel gewoon werk) en als jullie dan zitten te mutsen en te kakelen dat helpt dat dus niet erg. VInden jullie die inproductieviteit zelf nu sociaalv erantwoord of kan je dat niet veel schelen ?
Geen tijd, of kun je het gewoon niet?quote:Ik heb niet eens tijd om een fatsoenlijk rel met A. op te zetten dus val me aub niet lastig met jullie gekwebbel.
Onder andere interesse. Ik had interesse in WFL, en niet in R&P.quote:A.: het valt nog niet zo 1-2-3 mee om een goede rel te hebben, zonder dat het direct plat beledigend wordt. En als ik dat zou willen ga ik wel naar GC of zo. Hoe worden de mod-functies over de verschillende fora eigenlijk verdeeld, waarom heb jij bijv. WFL gekregen en niet R&P ?
Doe eens een voorzet om een betere sfeer te krijgen dan Doffyquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik word zovan die
-sfeer op dit forum, en in dit topic met name
Doodgewoon. Ik ben technisch directeur van een klein nederlands softwarebedrijfje en ik zit de hele dag cutting-edge software technologie te bedenken voor het ondersteunen van autorisatieprocessen. Niks bijzonders dus.quote:
Ik kan allesquote:[..]
Geen tijd, of kun je het gewoon niet?
en verder ? Of mag ej zelf keizen ?quote:[..]
Onder andere interesse. Ik had interesse in WFL, en niet in R&P.
Daar kom ik nooit, het meest romatische dat ik voor een meisje kan doen is gitaar schredden, en dat vinden ze nooit mooi.quote:Zou je me beter vinden passen bij R&P dan?
En blijft het bij denken, of doe je ook de prototyping?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Doodgewoon. Ik ben technisch directeur van een klein nederlands softwarebedrijfje en ik zit de hele dag cutting-edge software technologie te bedenken voor het ondersteunen van autorisatieprocessen. Niks bijzonders dus.
Really?quote:Ik kan alles
Het is meer zo dat er soms een moderator opstapt, en dat er dan een nieuwe nodig is. In het geval van WFL ben ik als vervanger van Schorpioen gekomen.quote:en verder ? Of mag ej zelf keizen ?
schredden?quote:Daar kom ik nooit, het meest romatische dat ik voor een meisje kan doen is gitaar schredden, en dat vinden ze nooit mooi.
Bij mij is het over hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik word zovan die
-sfeer op dit forum, en in dit topic met name
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij mij is het over hoor
word je nu ookvan de
-sfeer in dit topic?
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]Gezellie
Doffy
,
SC
, doen jullie mee dansen?
Ik mag niet meer programmeren enzo, daar heb ik een technische afdeling voor. Ik doe het natuurlijk toch, want ik ben de baas, dus dat is makkelijk. Maar de meeste dingen bedenk ik, bespreek met klanten en meedenkers bij concurrenten en op wetenschappelijke instituten en laat vervolgens een ontwerp maken. Ik wil altijd wel zelf met de prototypes spelen voor ze gepubliceerd worden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
En blijft het bij denken, of doe je ook de prototyping?
Natuurlijk, ik zeg het toch ? Ik kan alles en lieg nooit. Lijkt me vrij helder.quote:[..]
Really?
Buiten de normale gebaande paden stappen, onconventioneel gitaargebruik, je slechts laten leiden door je instincten en gevoelens, puut doen wat je zelf leuk, pretiig, interessant en mooi vind en daarbij geen aandacht besteden aan wat de rest van de wereld daar van denkt of vind. Ongeremd, of, beter nog, ongehinderd gitaarspelen.quote:[..]
Het is meer zo dat er soms een moderator opstapt, en dat er dan een nieuwe nodig is. In het geval van WFL ben ik als vervanger van Schorpioen gekomen.
[..]
schredden?(Wa's dat bij een gitaar?)
Ok, grotendeels dus aan het denken en promoten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:33 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik mag niet meer programmeren enzo, daar heb ik een technische afdeling voor. Ik doe het natuurlijk toch, want ik ben de baas, dus dat is makkelijk. Maar de meeste dingen bedenk ik, bespreek met klanten en meedenkers bij concurrenten en op wetenschappelijke instituten en laat vervolgens een ontwerp maken. Ik wil altijd wel zelf met de prototypes spelen voor ze gepubliceerd worden.
Ik ben benieuwd.quote:Natuurlijk, ik zeg het toch ? Ik kan alles en lieg nooit. Lijkt me vrij helder.
Ik kan zo niet zeggen of ik het mooi zou vinden of juist niet.. Heb je MP3'tjes?quote:Buiten de normale gebaande paden stappen, onconventioneel gitaargebruik, je slechts laten leiden door je instincten en gevoelens, puut doen wat je zelf leuk, pretiig, interessant en mooi vind en daarbij geen aandacht besteden aan wat de rest van de wereld daar van denkt of vind. Ongeremd, of, beter nog, ongehinderd gitaarspelen.
En dan plemp je er zelf ook weer een heleboel smileys bij.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
Geen idee waar jullie het over hebben maar het viel me op hoeveel capaciteit al die smilies van mijn computer eisen.
![]()
ja, idd. En beschrijven en communiceren, presentaties geven enzoquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, grotendeels dus aan het denken en promoten.
Ik zal het je bewijzen. Zal ik bijvoorbeeld eens door nul delen ?quote:[..]
Ik ben benieuwd.
Gedaan!quote:[..]
http://home.versatel.nl/rjong999/SLOWLY.MP3 is wel een voorbeeldjequote:Ik kan zo niet zeggen of ik het mooi zou vinden of juist niet.. Heb je MP3'tjes?
Doe maar eens.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:46 schreef SingleCoil het volgende:
Ik zal het je bewijzen. Zal ik bijvoorbeeld eens door nul delen ?
Ik luister hem nu. Het begin vind ik zeker niet slecht hoor. Ze zeuren gewoon als ze hier iets tegen hebben.quote:http://home.versatel.nl/rjong999/SLOWLY.MP3 is wel een voorbeeldje
Wat zijn al die smiley's leukquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
Geen idee waar jullie het over hebben maar het viel me op hoeveel capaciteit al die smilies van mijn computer eisen.
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:35 schreef miss_sly het volgende:
Wat ziet dat er toch gezellig (en hyper) uit al die
![]()
Wat is "Die Triumph des Willens"?
Ik denk dat Lupa vooral druk bezig is met haar studie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:13 schreef het_fokschaap het volgende:
waar is Lupa eigenlijk ? Heeft die een forumstop of heb ik een afscheidspost gemist ?
ja zeg, dat kan niet hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 17:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat Lupa vooral druk bezig is met haar studie.
Dat bedoel ik dus, het is een filmisch meesterwerk maar het enige dat mensen er telkens van roepen is dat het nazipropaganda is. Natuurlijk is dat waar. Maar dat maakt de prestatie er niet minder om. "Laten gebruiken" vind ik trouwens ook een beetje slechte omschrijving, ze deed gewoon haar werk als regisseur, en ik vind de tijd voor politiek correcte moraliserende praatjes een beetje voorbij. Of die films veel doden opgeleverd hebben vraag ik mij af, maar het interesseert mij als dus zodanig niet. En over 100 jaar zal dat niemand meer wat kunnen schelen, dan kijken we alleen nog naar de kunstzinnige uiting.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:12 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij wordt haar werk helemaal niet onderschat, maar heeft zij zich laten gebruiken als propaganda regiseuze voor het derde rijk wat toch vooral veel doden heeft opgeleverd en tja "wir haben es nicht gewusst"
dit soort mooie samenwerking tussen mensen zoals op jouw plaatjes zie je nu nog in Noord-Korea...Schitterend !
of het een mooie film is weet ik niet. dat deze gebruikt is voor nazi-propaganda en dat Leni zich heeft laten fêteren door Hitler zou voor mij niet uitmaken om de film te kijken, maar helemaal fris is het niet. Ze zegt zelf dat ze eruit gestapt is toen ze van de doden hoorde, maar ik kan me voorstellen dat ze er al eerder van wist, maar haar carriëre belangrijker vond. Maar goed, ze is ook maar een mens en Salvador Dali had ook wat met Franco en dat vind ik ook erg leuke kunst.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:43 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, het is een filmisch meesterwerk maar het enige dat mensen er telkens van roepen is dat het nazipropaganda is. Natuurlijk is dat waar. Maar dat maakt de prestatie er niet minder om. "Laten gebruiken" vind ik trouwens ook een beetje slechte omschrijving, ze deed gewoon haar werk als regisseur, en ik vind de tijd voor politiek correcte moraliserende praatjes een beetje voorbij. Of die films veel doden opgeleverd hebben vraag ik mij af, maar het interesseert mij als dus zodanig niet. En over 100 jaar zal dat niemand meer wat kunnen schelen, dan kijken we alleen nog naar de kunstzinnige uiting.
hoezo? ik heb dit jar electronisch aangifte gedaan.. nergens geen probleem mee gehad (en ook niks terugekregen, uiteraardquote:
Niet dat "onfrisse" aspect an haarzelf, wel natuurlijk aan het onderwerp van de film. Je moet deze film eens zien met daarvoor een behoorlijk grafische documentaire over de vernietigingskampen, ik ben ervan overtuigd dat niemand in de films van Leni ook maar enig moment heeft kunnen vermoeden waar die pracht en praal toe zou kunnen leiden, het is zo'n mooi schoon plaatje. Dat onfrisse aspect maakt de film natuurlijk wel extra spannend, je ziet het morele verval al aankomen, het is alsof je naar de PvdA-fractie in de Eerste Kamer kijkt...quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
of het een mooie film is weet ik niet. dat deze gebruikt is voor nazi-propaganda en dat Leni zich heeft laten fêteren door Hitler zou voor mij niet uitmaken om de film te kijken, maar helemaal fris is het niet. Ze zegt zelf dat ze eruit gestapt is toen ze van de doden hoorde, maar ik kan me voorstellen dat ze er al eerder van wist, maar haar carriëre belangrijker vond. Maar goed, ze is ook maar een mens en Salvador Dali had ook wat met Franco en dat vind ik ook erg leuke kunst.
Wordt het werk van Leni voor jou onbewust niet interessanter omdat juist dit onfrisse aspect aan haar carriëre hangt ? Da's ook zeer menseljk nl.
Ja ik ook, natuurlijk. Een ook niets teruggekregen, natuurlijk. Maar ik haat elke keer weer dat confronterende idee van 'betalen betalen administreren betalen' ...quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:51 schreef Bensel het volgende:
hoezo? ik heb dit jar electronisch aangifte gedaan.. nergens geen probleem mee gehad (en ook niks terugekregen, uiteraard)
Het zijn inderdaad mooie films. Ik heb het voorrecht gehad ze in de bioscoop te kunnen zien (Filmmuseum), en dat geeft er wel wat extra's aan. Natuurlijk kon niemand aan zien komen waar het toe zou leiden. Maar of Riefenstahl na de oorlog wel zo tactisch was... vraag ik me af. Ik heb zelden de indruk gehad dat ze echt afstand had genomen van het Derde Rijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:51 schreef SingleCoil het volgende:
Niet dat "onfrisse" aspect an haarzelf, wel natuurlijk aan het onderwerp van de film. Je moet deze film eens zien met daarvoor een behoorlijk grafische documentaire over de vernietigingskampen, ik ben ervan overtuigd dat niemand in de films van Leni ook maar enig moment heeft kunnen vermoeden waar die pracht en praal toe zou kunnen leiden, het is zo'n mooi schoon plaatje.
Ik had die conclusie niet direct getrokken (in dit verband), maar als D'66'er vind ik 'm wel leukquote:Dat onfrisse aspect maakt de film natuurlijk wel extra spannend, je ziet het morele verval al aankomen, het is alsof je naar de PvdA-fractie in de Eerste Kamer kijkt...
Ik geloof geen seconde dat ze ook maar enige afstand heeft genomen, maar ik vind dat ook niet zo belangrijk, het is zo lang geleden, oude mensen kijken met weemoed naar die prachtige droom die zij daar neergezet had, sensatiezuchtige reporters branden nu met politiek correcte blindheid een oude vrouw af, die alleen nog eens de glorie van haar eerdere successen wil proeven. Flauw en respectloos. Spielberg die denegrerende opmerkingen over haar werk maakt...de man die meer dan wie ook aan de Holocaust verdient heeft...het is allemaal zo voorspelbaar en goedkoop, Kafka lacht zich dood...quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad mooie films. Ik heb het voorrecht gehad ze in de bioscoop te kunnen zien (Filmmuseum), en dat geeft er wel wat extra's aan. Natuurlijk kon niemand aan zien komen waar het toe zou leiden. Maar of Riefenstahl na de oorlog wel zo tactisch was... vraag ik me af. Ik heb zelden de indruk gehad dat ze echt afstand had genomen van het Derde Rijk.
Ik ook, maar hij is alweer een paar daagjes ingevuld, en ik krijg behoorlijk wat terug van de belastingdienst.quote:
Leuker kunnen ze het niet maken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:44 schreef Yosomite het volgende:
Ik kreeg mijn nieuwe WOZ waarde van het huis. Uiteraard ruimschoots op tijd. Afgelopen week. Ambtenaren zijn goed in dingen op het allerlaatste moment te doen.
Ik schrok me dood. Ik heb een aantal dagen nodig gehad om gereanimeerd te worden. En nu moet ik uitstel aanvragen omdat ik een WOZ wijziging aanvraag.
Ik ken het, maar ik ga niet afgeven op kopers daarom.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:54 schreef SingleCoil het volgende:
Aanpakken, die eigen-huis bezitters ! Op de barricaden voor het collectief eigendom. Hypotheekaftrek afschaffen en huurwaardeforfait omhoog naar een reeel bedrag!
*niet bezitten huis een singlecoil schuld door eigen stomme...
hier ook zoiets. gelukkig woon ik alleen en is m'n rioolrecht niet zo duur (dacht ik).quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:47 schreef miss_sly het volgende:
Onze WOZ-waarde was ook 50% hoger
Maar het kan wel ongeveer kloppen.
Drinken hoeft toch niet per se thuis?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:56 schreef SingleCoil het volgende:
Mooie tijd om eens naar huis te gaan trouwens...van de hele dag geniaal zijn krijg je op den duur wel dorst...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |