Dat is dan ook een drama in zakformaatquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:38 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Of schoenen in de kleur "Off-white" die net niet helemaal bij je "gebroken wit" jurkje passen...
Eigenlijk trok de VS me niet zo. Ik wilde liever naar een land met echt een andere cultuur, zoals we in Egypte hadden gezien, een land als Mexico, India, Peru en waar ook veel natuur te bewonderen zou zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geloof ik graag als ik alles zo zie.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:48 schreef Doffy het volgende:
Ik droom nooit samenhangend. En als het al eens doe, dan kan ik de inhoud daarvan beter voor mezelf houdenbtw
dat zeg ik nergensquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat betekent echter niet dat je dat dan maar links moet laten liggen..
nee, we zijn er nou eenmaalquote:Dan kunnen we beter met alles ophouden.
Leuke activiteit inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Maar dit jaar toch weer wat meer andere cultuur opsnuiven
Druk? Of juist niet?quote:
Whehehe.. Misschien ga ik wel meeposten.quote:Mensen die eigenwijs zijn(jaja, nog steeds het topic over roken en zwangerschap)
Iedereen je verlaten?quote:Alleen op kantoor zitten
Niet. Ik kan nog wel wat doen, maar ik moet vandaag en morgen nog volmaken en maandag weer iets hebben om te doenquote:
Alleen als je het met me eens bent hoorquote:Whehehe.. Misschien ga ik wel meeposten.
Ik zit hier doorgaans alleen. Soms komt mijn werkgever een paar uur langs, maar niet iedere dag. Tot voor kort had ik er altijd een externe opdracht bij voor 1/2 dagen in de week, en dan was ik voor mijn gevoel voldoende onder de mensen om het niet erg te vinden dat ik hier alleen zat.quote:Iedereen je verlaten?
Doet me denken aan tijden dat deze organisatie een stuk kleiner was. Niet eens tijd om te eten door continue telefoontjes toen.
Over een week doe ik weer een pogingquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:37 schreef Haushofer het volgende:
Of alleen in de bieb met een elektronicaboek van 600 pagina's. Daar wordt je ook niet vrolijk van
Lekker kut is dat idd. Aan de andere kant gaat de tijd lekker snelquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
Doet me denken aan tijden dat deze organisatie een stuk kleiner was. Niet eens tijd om te eten door continue telefoontjes toen.
Sterkte dudequote:Op woensdag 30 maart 2005 13:37 schreef Haushofer het volgende:
Of alleen in de bieb met een elektronicaboek van 600 pagina's. Daar wordt je ook niet vrolijk van
Mn moeder heeft alleen licht gerookt toen ze zwanger was van mij, en ik ben de enige studerende in het gezin. Dus ik denk dat ik mn toekomstige vrouw ook maar flink laat stomen tijdens de zwangerschapquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:09 schreef miss_sly het volgende:
Roken tijdens zwangerschap...
Ik snap die mensen echt niet
Hoe kun je nou risico's nemen met je ongeboren kind?
Maar je leert wel mooi Scrabble woorden:quote:
Mijn moeder heeft altijd gerookt, ook toen ze zwanger was. Maar dat is dus 30 jaar geleden!quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mn moeder heeft alleen licht gerookt toen ze zwanger was van mij, en ik ben de enige studerende in het gezin. Dus ik denk dat ik mn toekomstige vrouw ook maar flink laat stomen tijdens de zwangerschap
Aw.. Geen andere opdrachtgevers dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet. Ik kan nog wel wat doen, maar ik moet vandaag en morgen nog volmaken en maandag weer iets hebben om te doen
En er is een goede kans dat het grootste bedrijf warvan ik de adm. doe, vrijdag wordt verkocht, en dan wordt het errug rustig.
Ik heb zin in rellen, maar het lijkt wel alsof iedereen last heeft van voorjaars-liefheid.quote:Alleen als je het met me eens bent hoor
Op die manier.. Iedere dag alleen gaat vervelen op den duur ja.quote:Ik zit hier doorgaans alleen. Soms komt mijn werkgever een paar uur langs, maar niet iedere dag. Tot voor kort had ik er altijd een externe opdracht bij voor 1/2 dagen in de week, en dan was ik voor mijn gevoel voldoende onder de mensen om het niet erg te vinden dat ik hier alleen zat.
Het enige wat nodig is, is de eerste sigaret niet opsteken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Over een week doe ik weer een poging
Ik ga dit keer voor hypnose denk ik en ik plak wat plaatjes van verziekte longen boven me bedquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:47 schreef Alicey het volgende:
Het enige wat nodig is, is de eerste sigaret niet opsteken.
Tijd gaat wel snel, en ook allerlei soorten telefoontjes. Informatie, verkoop, support, etc. Op dat soort dagen vaak wel aan het eind van de middag koelkast legen en al boterhammen smerend het volgende telefoontje aannemen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Lekker kut is dat idd. Aan de andere kant gaat de tijd lekker snel
Die plaatjes zouden mij nou echt niets doen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga dit keer voor hypnose denk ik en ik plak wat plaatjes van verziekte longen boven me bed
Het is even rustig.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aw.. Geen andere opdrachtgevers dan?
Rellen, dat lijkt me wel wat!quote:Ik heb zin in rellen, maar het lijkt wel alsof iedereen last heeft van voorjaars-liefheid.
Ja! Ik vind alleen werken helemaal niet erg, maar soms is gezelschap en aanspraak wel even fijnquote:Op die manier.. Iedere dag alleen gaat vervelen op den duur ja.
Misschien iets te fel.. Het hangt verder ook best wel van aardig wat factoren af.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft altijd gerookt, ook toen ze zwanger was. Maar dat is dus 30 jaar geleden!
Tegenwoordig is er zoveel meer bekend over de risico's, dat ik het echt niet vind kunnen.
Maar ik reageer te fel, denk ik
Erg wisselend dus.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is even rustig.
Het is echter goed mogelijk dat dit van het ene op het andere moment totaal omslaat en het weer dusdanig druk wordt, dat ik echt op moet letten dat ik voldoende vrije tijd neem
quote:Rellen, dat lijkt me wel wat!
Ik ben niet in de stemming voor voorjaars-liefheid, integendeel!! Ik lust nu iedereen rauw
Gedurende zwangerschap zul je ook niet snel iemand zoo rauw lusten.quote:Gelukkig ben ik niet zwanger want rauw vlees is dan ook weer slecht voor je
Zo zie ik het ook min of meer..quote:Ja! Ik vind alleen werken helemaal niet erg, maar soms is gezelschap en aanspraak wel even fijn
Daarom werk ik hier ook zo graagquote:
Waar is de rel? Ik doe mee!quote:Dat komt goed uit!
Don't know. Misschien word je van de hormonen wel poepchagrijnigquote:Gedurende zwangerschap zul je ook niet snel iemand zoo rauw lusten.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien iets te fel.. Het hangt verder ook best wel van aardig wat factoren af.
Ow, met die meerdere factoren bedoel ik dat roken ook weer niet zo zwart/wit ligt.quote:
Bij mij wisselt het met de "veiligheid" van mijn omgeving. Momenteel alles safe en onder controle, dan ben ik haast helemaal niet fel.quote:ik ben snel te fel...probeer het wel af te leren en het is al minder dan het ooit geweest is![]()
en tegelijkertijd bestaan er ook geen pakjes waarvan niemand het bestaan kentquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, ik ken ook niemand die alle pakketjes die bestaan kent.
Dat is niet gezegd. Je moet ook rekening houden met toeval, dat er bijv. diverse onderdelen die samen een pakje vormen uit een vliegtuig vallen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:11 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
en tegelijkertijd bestaan er ook geen pakjes waarvan niemand het bestaan kent
Stel je niet aan, duffe pot. Als je beter opgelet had op school had je nu misschien ook gewoon werk gehad, met maatschappelijke betekenis en zoveel salaris dat je gewoon weer een TV had kunnen kopen. En pizza's. En dermate vervullend dat je niet de hele dag op zo'n stom forum rond hoeft te hangen, en andere mensen van hen werk af te houden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:46 schreef Alicey het volgende:
Ik heb zin in rellen, maar het lijkt wel alsof iedereen last heeft van voorjaars-liefheid.
quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Stel je niet aan, duffe pot. Als je beter opgelet had op school had je nu misschien ook gewoon werk gehad, met maatschappelijke betekenis en zoveel salaris dat je gewoon weer een TV had kunnen kopen. En pizza's. En dermate vervullend dat je niet de hele dag op zo'n stom forum rond hoeft te hangen, en andere mensen van hen werk af te houden.
Nee, roken heeft behoorlijk veel grijsquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ow, met die meerdere factoren bedoel ik dat roken ook weer niet zo zwart/wit ligt.
quote:Bij mij wisselt het met de "veiligheid" van mijn omgeving. Momenteel alles safe en onder controle, dan ben ik haast helemaal niet fel.
Jamaar, ik ben zielig!quote:
Jamaar, jamaar.. Ik wil helemaal geen TV en pizza's! Ik wil geen maatschappelijke betekenis!quote:Als je beter opgelet had op school had je nu misschien ook gewoon werk gehad, met maatschappelijke betekenis en zoveel salaris dat je gewoon weer een TV had kunnen kopen. En pizza's.
hun werk moet dat zijn.quote:En dermate vervullend dat je niet de hele dag op zo'n stom forum rond hoeft te hangen, en andere mensen van hen werk af te houden.
Is niet gewoon parse brak?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:16 schreef qu63 het volgende:
ZIjn er trouwens grote storing in Internetland ofzo?
Heel irc is dood.
Alleen AliceZzZzZz, Inn0ruuK, Newton en qu63 zijn er! de rest vliegt er de hele tijd uit met een ping timeout
Tijdens de zwangerschap ook, alleen is de vraag of je daar zelf wel oordeelkundig over bent.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, roken heeft behoorlijk veel grijs![]()
Maar niet tijdens de zwangerschap!
Ik heb dat juist andersom.. Bij mij werkt felheid geloof ik meer als een middel voor zelfbescherming. Het is grotendeels weg als alles "veilig" is.quote:In gewone gesprekken word ik juist pas fel als alles safe voelt. Als ik me veilig en vertrouwd voel, durf ik wel fel te reageren en voor mijn mening uit te komen. Of als ik zo ernstig verontwaardigd ben, dat het me niet meer uitmaakt wie ik tegenover me heb
Vandaag wel. Komt dnek ik ook omdat ik het idee heb dat het erg lekker weer is! En omdat ik nu alleen nog maar aan het opruimen kan slaan hier, en daar heb ik echt geen zin in.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo erg dat je aan het aftellen bent?
Het ziet er best zonnig uit ja.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vandaag wel. Komt dnek ik ook omdat ik het idee heb dat het erg lekker weer is!
Het zal toch een keer moeten.quote:En omdat ik nu alleen nog maar aan het opruimen kan slaan hier, en daar heb ik echt geen zin in.
Kan ook natuurlijk.quote:Maar het moet toch, dus ik doe dat op een rustig tempootje toch maar
Weinig, echt veel leuks gebeurt hier niet.quote:Iemand nog iets leuks te vertellen om me te amuseren?
Ik zoek een lees-rel, maar heb er nog geen een gevonden.quote:Een rel te ontketenen om lekker mee te doen of te lezen?
Anyone?
Het forum is ook al saaiquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:03 schreef Alicey het volgende:
Ik zoek een lees-rel, maar heb er nog geen een gevonden.
Stilte voor de storm?quote:
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Stilte voor de storm?
*insert hoopvolle smiley here*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |