Hoe gewoon is je werk?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:40 schreef SingleCoil het volgende:
Luister, ik probeer hier gewoon mijn werk te doen (ik heb wel gewoon werk) en als jullie dan zitten te mutsen en te kakelen dat helpt dat dus niet erg. VInden jullie die inproductieviteit zelf nu sociaalv erantwoord of kan je dat niet veel schelen ?
Geen tijd, of kun je het gewoon niet?quote:Ik heb niet eens tijd om een fatsoenlijk rel met A. op te zetten dus val me aub niet lastig met jullie gekwebbel.
Onder andere interesse. Ik had interesse in WFL, en niet in R&P.quote:A.: het valt nog niet zo 1-2-3 mee om een goede rel te hebben, zonder dat het direct plat beledigend wordt. En als ik dat zou willen ga ik wel naar GC of zo. Hoe worden de mod-functies over de verschillende fora eigenlijk verdeeld, waarom heb jij bijv. WFL gekregen en niet R&P ?
Doe eens een voorzet om een betere sfeer te krijgen dan Doffyquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik word zovan die
-sfeer op dit forum, en in dit topic met name
Doodgewoon. Ik ben technisch directeur van een klein nederlands softwarebedrijfje en ik zit de hele dag cutting-edge software technologie te bedenken voor het ondersteunen van autorisatieprocessen. Niks bijzonders dus.quote:
Ik kan allesquote:[..]
Geen tijd, of kun je het gewoon niet?
en verder ? Of mag ej zelf keizen ?quote:[..]
Onder andere interesse. Ik had interesse in WFL, en niet in R&P.
Daar kom ik nooit, het meest romatische dat ik voor een meisje kan doen is gitaar schredden, en dat vinden ze nooit mooi.quote:Zou je me beter vinden passen bij R&P dan?
En blijft het bij denken, of doe je ook de prototyping?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Doodgewoon. Ik ben technisch directeur van een klein nederlands softwarebedrijfje en ik zit de hele dag cutting-edge software technologie te bedenken voor het ondersteunen van autorisatieprocessen. Niks bijzonders dus.
Really?quote:Ik kan alles
Het is meer zo dat er soms een moderator opstapt, en dat er dan een nieuwe nodig is. In het geval van WFL ben ik als vervanger van Schorpioen gekomen.quote:en verder ? Of mag ej zelf keizen ?
schredden?quote:Daar kom ik nooit, het meest romatische dat ik voor een meisje kan doen is gitaar schredden, en dat vinden ze nooit mooi.
Bij mij is het over hoorquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik word zovan die
-sfeer op dit forum, en in dit topic met name
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij mij is het over hoor
word je nu ookvan de
-sfeer in dit topic?
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]Gezellie
Doffy
,
SC
, doen jullie mee dansen?
Ik mag niet meer programmeren enzo, daar heb ik een technische afdeling voor. Ik doe het natuurlijk toch, want ik ben de baas, dus dat is makkelijk. Maar de meeste dingen bedenk ik, bespreek met klanten en meedenkers bij concurrenten en op wetenschappelijke instituten en laat vervolgens een ontwerp maken. Ik wil altijd wel zelf met de prototypes spelen voor ze gepubliceerd worden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
En blijft het bij denken, of doe je ook de prototyping?
Natuurlijk, ik zeg het toch ? Ik kan alles en lieg nooit. Lijkt me vrij helder.quote:[..]
Really?
Buiten de normale gebaande paden stappen, onconventioneel gitaargebruik, je slechts laten leiden door je instincten en gevoelens, puut doen wat je zelf leuk, pretiig, interessant en mooi vind en daarbij geen aandacht besteden aan wat de rest van de wereld daar van denkt of vind. Ongeremd, of, beter nog, ongehinderd gitaarspelen.quote:[..]
Het is meer zo dat er soms een moderator opstapt, en dat er dan een nieuwe nodig is. In het geval van WFL ben ik als vervanger van Schorpioen gekomen.
[..]
schredden?(Wa's dat bij een gitaar?)
Ok, grotendeels dus aan het denken en promoten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:33 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik mag niet meer programmeren enzo, daar heb ik een technische afdeling voor. Ik doe het natuurlijk toch, want ik ben de baas, dus dat is makkelijk. Maar de meeste dingen bedenk ik, bespreek met klanten en meedenkers bij concurrenten en op wetenschappelijke instituten en laat vervolgens een ontwerp maken. Ik wil altijd wel zelf met de prototypes spelen voor ze gepubliceerd worden.
Ik ben benieuwd.quote:Natuurlijk, ik zeg het toch ? Ik kan alles en lieg nooit. Lijkt me vrij helder.
Ik kan zo niet zeggen of ik het mooi zou vinden of juist niet.. Heb je MP3'tjes?quote:Buiten de normale gebaande paden stappen, onconventioneel gitaargebruik, je slechts laten leiden door je instincten en gevoelens, puut doen wat je zelf leuk, pretiig, interessant en mooi vind en daarbij geen aandacht besteden aan wat de rest van de wereld daar van denkt of vind. Ongeremd, of, beter nog, ongehinderd gitaarspelen.
En dan plemp je er zelf ook weer een heleboel smileys bij.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
Geen idee waar jullie het over hebben maar het viel me op hoeveel capaciteit al die smilies van mijn computer eisen.
![]()
ja, idd. En beschrijven en communiceren, presentaties geven enzoquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ok, grotendeels dus aan het denken en promoten.
Ik zal het je bewijzen. Zal ik bijvoorbeeld eens door nul delen ?quote:[..]
Ik ben benieuwd.
Gedaan!quote:[..]
http://home.versatel.nl/rjong999/SLOWLY.MP3 is wel een voorbeeldjequote:Ik kan zo niet zeggen of ik het mooi zou vinden of juist niet.. Heb je MP3'tjes?
Doe maar eens.quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:46 schreef SingleCoil het volgende:
Ik zal het je bewijzen. Zal ik bijvoorbeeld eens door nul delen ?
Ik luister hem nu. Het begin vind ik zeker niet slecht hoor. Ze zeuren gewoon als ze hier iets tegen hebben.quote:http://home.versatel.nl/rjong999/SLOWLY.MP3 is wel een voorbeeldje
Wat zijn al die smiley's leukquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:35 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
Geen idee waar jullie het over hebben maar het viel me op hoeveel capaciteit al die smilies van mijn computer eisen.
![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:35 schreef miss_sly het volgende:
Wat ziet dat er toch gezellig (en hyper) uit al die
![]()
Wat is "Die Triumph des Willens"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |