Nah, ik ben een stuk meer in marsmannetjes gaan geloven nadat ik die middelste gozer had gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De meesten kende ik al wel. Sommigen blijven sterk daar niet van. Maar die Werkgroep Pleiaden had ik nog niet gezien.
Totaal absurd!!
En ook bloedserieus die lui.![]()
Hij geloofde er zelf iig wel heilig in.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:12 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nah, ik ben een stuk meer in marsmannetjes gaan geloven nadat ik die middelste gozer had gezien.
Hoe je dat clubje ook zag opgeilen toen Jack het over die vrouwen ging hebben. Geweldig!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hij geloofde er zelf iig wel heilig in.
Hoe vind je zulke mensen.
Haha!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hoe je dat clubje ook zag opgeilen toen Jack het over die vrouwen ging hebben. Geweldig!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hoe je dat clubje ook zag opgeilen toen Jack het over die vrouwen ging hebben. Geweldig!
Maandagavond 23.00 op ned3.quote:
Maar je heb het wel gezien?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:23 schreef sooty het volgende:
[..]
Maandagavond 23.00 op ned3.
Waardeloze uitzending trouwens met jaren oude clips.
Ik denk dat het ego van deze Vara-meneer hem boven 't hoofd is gestegen; Hij vermoedt dat hij onmisbaar is. Alsof die hele produktiecrew geen afleveringen zonder hem zou kunnen maken. Eng ventje die Spijkerman.
blablablaquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:23 schreef sooty het volgende:
[..]
Maandagavond 23.00 op ned3.
Waardeloze uitzending trouwens met jaren oude clips.
Ik denk dat het ego van deze Vara-meneer hem boven 't hoofd is gestegen; Hij vermoedt dat hij onmisbaar is. Alsof die hele produktiecrew geen afleveringen zonder hem zou kunnen maken. Eng ventje die Spijkerman.
Ja, ik wist ook niet of ik moest huilen of lachen toen ik die mafkezen hoorde praten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:50 schreef NorthernStar het volgende:
De studiegroep pleiaden.
Geweldig!![]()
!!
En dat om de 2 minutenquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Awel hedde da gezien das 5 meter van menne dak
Jammer dat ze deze compilatiereeks niet over 2 afleveringen hebben verdeeld. Dat stuk van Klinkhamer wil ik ook nog weleens terugzien. Het was tijdens de uitzending nog niet duidelijk dat z'n vrouw vermoord was. Die was op dat moment alleen nog 'verdwenen', het was best mogelijk geweest dat zij nog leefde en alleen ergens anders woonde om indirect mee te werken om het boek te promoten. Helaas bleek het echt waar te zijn en dat maakte het allemaal om te kotsen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat hiet bij vlagen bijzondere televisie is. Ik wachtte trouwens alleen nog op dat fameuze filmpje over Klinkhamer die liet zien waar hij de botten van z'n vrouw had 'liggen'. Later werd ie opgepakt en veroordeeld voor de moord op diezelfde vrouw
Misschien mag het niet van justitie of zo...quote:Op zondag 10 april 2005 11:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jammer dat ze deze compilatiereeks niet over 2 afleveringen hebben verdeeld. Dat stuk van Klinkhamer wil ik ook nog weleens terugzien. Het was tijdens de uitzending nog niet duidelijk dat z'n vrouw vermoord was. Die was op dat moment alleen nog 'verdwenen', het was best mogelijk geweest dat zij nog leefde en alleen ergens anders woonde om indirect mee te werken om het boek te promoten. Helaas bleek het echt waar te zijn en dat maakte het allemaal om te kotsen.
Hoe klinkhamer de gehaktmolen liet zien en hoe Jack zonder enig besef bij het kunstwerk stond waar op dat moment zijn vrouw in zat verwerkt. Bizar gewoon
quote:Waarom gaat Jack tegenwoordig de deur eigenlijk niet meer uit?
Nou zo mogen van mij een Pleiaden revisited aflevering maken. Priceless!quote:Op zondag 10 april 2005 12:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Misschien lopen er niet genoeg gekken meer rond
Dat lijkt me echt heel bijzonder dat je gewoon jaren niet hebt gehoort en dat je daarna gewoon weer kunt horen.quote:Op zondag 10 april 2005 16:27 schreef Flurrie het volgende:
Die doof blinde man ken ik persoonlijk. Hij is blind geboren en later doof geworden. Doordat hij ooit kon horen, is hij inaanmerking gekomen voor een operatie waardoor hij weer kan horen. Die operatie is aangeslagen en nu kan hij gelukkig gewoon weer horen. Is dat niet geweldig.![]()
Dat rennen doet hij trouwens nogsteeds
De wonderen zijn de wereld nog niet uit; maar doof worden lijkt me pas echt verschrikkelijk, dat maakt de operatie juist extra bijzonderquote:Op zondag 10 april 2005 16:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel bijzonder dat je gewoon jaren niet hebt gehoort en dat je daarna gewoon weer kunt horen.
Ehm, die reportage die jij noemt zat in de aflevering gisteren hoorquote:Op maandag 11 april 2005 00:41 schreef Falco het volgende:
Erg leuke aflevering toch! Ik weet nu al wat het huidige Kopspijkers mist: reportages in Vlaanderen! Herrinnert iemand zich bijvoorbeeld nog toen Jack bij een cafe langs kwam waardoor de plaatselijke wielerronde heen fietste. Dat was ook al zo geniaal!
Oh was dat dan de eerste reportagequote:Op maandag 11 april 2005 00:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ehm, die reportage die jij noemt zat in de aflevering gisteren hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |