Gewéldig toch, de koppigheid van een Vlaamse boer. Je bouwt een internationale luchthaven naast zijn erf en nog krijg je er hem niet weg ...quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:56 schreef tong80 het volgende:
Awel hedde da gezien das 5 meter van menne dak
Dat was bisschop Muskens. Simonis zou zoiets nooit zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:33 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Simonis is al eerder op het matje geroepen omdat hij het stelen van een brood rechtvaardigde als je echt niets te vreten had.
Soort Albert maar dan anders, er zit geen leven in en toch denken ze dat ie bestaat.quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Gewéldig toch, de koppigheid van een Vlaamse boer. Je bouwt een internationale luchthaven naast zijn erf en nog krijg je er hem niet weg ...![]()
![]()
Je hebt helemaal gelijk, Muskens was het.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:02 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat was bisschop Muskens. Simonis zou zoiets nooit zeggen.
Kan je nagaan, hoe bagger de gewone afleveringen van dit seizoen zijnquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:45 schreef Loohcs het volgende:
Waarom is iedereen hier zo enthousiast over wat herhalingen van oude filmpjes?![]()
Omdat de meeste mensen Kopspijkers niet vanaf het eerste uur kennen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:45 schreef Loohcs het volgende:
Waarom is iedereen hier zo enthousiast over wat herhalingen van oude filmpjes?![]()
Omdat hiet bij vlagen bijzondere televisie is. Ik wachtte trouwens alleen nog op dat fameuze filmpje over Klinkhamer die liet zien waar hij de botten van z'n vrouw had 'liggen'. Later werd ie opgepakt en veroordeeld voor de moord op diezelfde vrouwquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:45 schreef Loohcs het volgende:
Die middelste leek op Napeleon ofzo manquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:50 schreef NorthernStar het volgende:
De studiegroep pleiaden.
Geweldig!![]()
!!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat hiet bij vlagen bijzondere televisie is. Ik wachtte trouwens alleen nog op dat fameuze filmpje over Klinkhamer die liet zien waar hij de botten van z'n vrouw had 'liggen'. Later werd ie opgepakt en veroordeeld voor de moord op diezelfde vrouw
Ja Klinkhamer, die schrijver inderdaad. Die had zijn vrouw door de gehaktmolen gehaald of zo....quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:52 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]!!!!
Ik wist nooit dat Jack Spijkerman dat in zijn programma had gehad!
Zelfs een herhaling/compilatie van de beste fragmenten levert slechts bij vlagen bijzondere televisie op.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat hiet bij vlagen bijzondere televisie is. Ik wachtte trouwens alleen nog op dat fameuze filmpje over Klinkhamer die liet zien waar hij de botten van z'n vrouw had 'liggen'. Later werd ie opgepakt en veroordeeld voor de moord op diezelfde vrouw
De rechtse op Frank Zappaquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:48 schreef Rev- het volgende:
[..]
Die middelste leek op Napeleon ofzo man [afbeelding]
Dat wist ik, in Oost-Groningen. En hij heeft er een boek over geschreven. "Woensdag, gehaktdag"quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ja Klinkhamer, die schrijver inderdaad. Die had zijn vrouw door de gehaktmolen gehaald of zo....
![]()
Dat fragment is niet zo lang geleden nog herhaald in een uitzending, vlak na zijn arrestatie. Het was vrij luguber om het op dat moment terug te zien....quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:02 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat wist ik, in Oost-Groningen. En hij heeft er een boek over geschreven. "Woensdag, gehaktdag"
De meesten kende ik al wel. Sommigen blijven sterk daar niet van. Maar die Werkgroep Pleiaden had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:45 schreef Loohcs het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |