abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26285883
quote:
Als hij ook maar één andere opdrachtgever heeft als freelancer kan de belastindienst hem niets maken. En terrecht.
pi_26286093
quote:
Op zondag 17 april 2005 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Als hij ook maar één andere opdrachtgever heeft als freelancer kan de belastindienst hem niets maken. En terrecht.
Jack is geen ondernemer maar gewoon een werknemer van de Vara, hij klust er misschien nog wel wat bij maar dat maakt voor de belastingdienst weinig uit. Hij moet meerdere klanten of opdrachtgevers hebben, en hij mag niet voor 90% afhankelijk zijn van 1 opdrachtgever. Dus niet terecht.
pi_26286164
quote:
Op zondag 17 april 2005 00:17 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Jack is geen ondernemer maar gewoon een werknemer van de Vara, hij klust er misschien nog wel wat bij maar dat maakt voor de belastingdienst weinig uit. Hij moet meerdere klanten of opdrachtgevers hebben, en hij mag niet voor 90% afhankelijk zijn van 1 opdrachtgever. Dus niet terecht.
De audiovisuele branche heeft een speciaal convenant afgesloten met de belastingdienst.
pi_26286365
quote:
Op zondag 17 april 2005 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

De audiovisuele branche heeft een speciaal convenant afgesloten met de belastingdienst.
En wat houdt die dan in? Dat zou dan inhouden dat Barend en Van Dorp dus ook geen belasting hebben ontdoken?
pi_26286566
quote:
Op zondag 17 april 2005 00:30 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En wat houdt die dan in? Dat zou dan inhouden dat Barend en Van Dorp dus ook geen belasting hebben ontdoken?
Dat heet tegenwoordig geloof ik een zelfstandigheidsverklaring en is eigenlijk een onvolledige BV. (vroeger noemden ze dat geloof ik een BV24) Jaarlijks controleert de Belastingdienst of er nog sprake is van onafhankelijkheid. Volgens mij is/was het voldoende aan te tonen dat je meer dan één opdrachtgever/klant hebt gehad dat jaar, dien je een BTW-nummer te hebben en ben je verplicht je te verzekeren voor arbeidsongeschiktheid.
pi_26287291
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 22:49 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Ben ik mee eens, maar dat was al zo nadat Paul Groot en Owen Schumacher overstapten, of misschien zelfs daarvoor al. Jullie zitten nu al dik een half jaar te zeuren over de kwaliteit van Kopspijkers.
Uiteraard was 't niveau met Paul en Owen nog ongekend hoog, maar vlak daarna was 't ook nog best te pruimen hoor Erik Muiswinkel levert goeie imitaties af!

Vandaag heb ik 't half gekeken, maar ben afgehaakt. Ik kan 't gewoon echt niet meer aanzien.
Geen énkel leuk TV-fragment; ongeveer 3-kwart word sowieso uit z'n context gerukt
Dan die ingestudeerde grapjes van Visscher , nog maar te zwijgen over het zogenaamde 'cabaret'. Dat met die TV sloeg gewoon nergens op.. Je zou verwachten dat ze na 3 weken tijd toch wel met wat beters op de proppen hadden kunnen komen

Uiteraard worden ook alle 'klap'-grapjes (die de afgelopen 2 weken OVERAL zijn gemaakt) nog es dunnetjes overgedaan

Ze zitten nu echt op 't niveau van "Oppassen", kijken hoe veel lager ze nog kunnen
  zondag 17 april 2005 @ 11:21:47 #232
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_26291365
als je, zoals ik, eens in de zoveel weken kijkt, blijft t wel leuk
  zondag 17 april 2005 @ 11:53:33 #233
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26292044
quote:
Op zondag 17 april 2005 01:15 schreef webfreak het volgende:

[..]

Uiteraard was 't niveau met Paul en Owen nog ongekend hoog, maar vlak daarna was 't ook nog best te pruimen hoor Erik Muiswinkel levert goeie imitaties af!

Vandaag heb ik 't half gekeken, maar ben afgehaakt. Ik kan 't gewoon echt niet meer aanzien.
Geen énkel leuk TV-fragment; ongeveer 3-kwart word sowieso uit z'n context gerukt
Dan die ingestudeerde grapjes van Visscher , nog maar te zwijgen over het zogenaamde 'cabaret'. Dat met die TV sloeg gewoon nergens op.. Je zou verwachten dat ze na 3 weken tijd toch wel met wat beters op de proppen hadden kunnen komen

Uiteraard worden ook alle 'klap'-grapjes (die de afgelopen 2 weken OVERAL zijn gemaakt) nog es dunnetjes overgedaan

Ze zitten nu echt op 't niveau van "Oppassen", kijken hoe veel lager ze nog kunnen
Dat met "heidens karwei" was ontzettend flauw. Want dat was gewoon een woordgrapje van RTL Nieuws zelf, dat hebben ze gewoon express gedaan volgens mij. Dus Spijkerman maakt een grapje van iemand anders zn grapje.
  zondag 17 april 2005 @ 12:06:40 #234
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_26292339
Redelijke aflevering, alleen de Guus "act" was zeer, zeer slecht. Zowel als uitvoering als onterechte basis als grap. ( zoals al in deze thread is uitgelegt )

Maar eerlijk is eerlijk , de bar was wel erg sterk.

"delegatie delegatie, je bent zelf een delegatie"
pi_26294390
Ligt het nou aan mij of begrijp ik de totale opzet van dat item met die koe niet.
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  zondag 17 april 2005 @ 13:44:04 #236
95998 -DailaLama-
pi_26294657
quote:
Op zondag 17 april 2005 12:06 schreef starbuck het volgende:
Redelijke aflevering, alleen de Guus "act" was zeer, zeer slecht. Zowel als uitvoering als onterechte basis als grap. ( zoals al in deze thread is uitgelegt )

Maar eerlijk is eerlijk , de bar was wel erg sterk.

Beetje raar dat een satirisch programma iemand beschuldigt van "succes hebben over de rug van iemand anders".
  zondag 17 april 2005 @ 13:45:03 #237
95998 -DailaLama-
pi_26294681
Maar goed, nu ben ik opeens weer diegene die te veel zeurt ...
pi_26310106
quote:
Op zondag 17 april 2005 11:53 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Dat met "heidens karwei" was ontzettend flauw. Want dat was gewoon een woordgrapje van RTL Nieuws zelf, dat hebben ze gewoon express gedaan volgens mij. Dus Spijkerman maakt een grapje van iemand anders zn grapje.
Een van de voorbeelden ja. En zo komen er iedere week wel weer een paar langs.
Zoals die journalist, die tegen iemand die in z'n auto zat te rukken, zei dat z'n lampen nog brandden. Dat was gewoon een grap van die gozer, maar Jack snapt dat blijkbaar niet
pi_26312725
quote:
Op zondag 17 april 2005 22:59 schreef webfreak het volgende:

[..]

Een van de voorbeelden ja. En zo komen er iedere week wel weer een paar langs.
Zoals die journalist, die tegen iemand die in z'n auto zat te rukken, zei dat z'n lampen nog brandden. Dat was gewoon een grap van die gozer, maar Jack snapt dat blijkbaar niet
precies, zo'n dingen vind ik ook altijd flauw. Dat zijn gewoon goeie grappen en dan brengt Jack het alsof het een domme opmerking was... Je kunt het best als fragment gebruiken, mensen verwachten nou eenmaal niet snel datgene wat die gozer zei, maar Jack zegt dan zoiets als: "Wat denken jullie dat deze jongen zegt, kijk goed naar hem, hij is niet de slimste". Beeeetje jammer.
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_26313014
quote:
[b]Op zondag 17 april 2005 12:06
De Grap deed me wat denken aan eentje van Theo Maasen of Hans Teeuwen.
pi_26318833
Ja, veel fragmenten worden op "leuke" momenten afgekapt waardoor het heel grappig of dom zou moeten zijn maar in het volledige fragment eigenlijk helemaal niet zo was.
Oh, and that's a bad miss!
pi_26319135
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:59 schreef JeroenV het volgende:
Die Nuonman was wel grappig, juist omdat hij niet zo bekend is...
Ja idd, daarom kun je ook niet echt goed beoordelen of de imitatie goed gelukt is. Aangezien hij niet echt bekend is weet je niet of het een beetje klopt qua uiterlijk, stem en mimiek.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  maandag 18 april 2005 @ 13:02:48 #243
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_26320458
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De Grap deed me wat denken aan eentje van Theo Maasen of Hans Teeuwen.
Dat komt omdat hij op door Juffrouw Jannie werd uitgesproken.
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
  maandag 18 april 2005 @ 13:05:01 #244
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_26320524
quote:
Op maandag 18 april 2005 13:02 schreef Da hopman het volgende:

[..]

Dat komt omdat hij op door Juffrouw Jannie werd uitgesproken.
Huh?
pi_26323752
Ik vond het eigenlijk best een vermakelijke uitzending. De bar was sinds tijden weer geinig, vooral die NUON-topman
pi_26334598
Ik vondt het weer is een keertje leuk!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_26338680
Ik vind het nog steeds een okee programma. De eerste 5-6 afleveringen nieuwe stijl waren slecht, maar sindsdien ben ik nog steeds trouwe kijker, en ook al is het inderdaad een en al herhaling, toch is het leuk.

Het hoogtepunt lag wat mij betreft trouwens rond de onedayfly periode. En dat seizoen waarin de vergulde nachtspiegel naar Jomanda ging was ook erg leuk. (was iets voor onedayfly dacht ik?)
pi_26346476
niet bijster goed dit weekend...
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:07:21 #249
38437 Drimzef
boevenbaas
pi_26456207
Vanavond weer Peter Heerschop
only the end of things is important
pi_26456957
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 17:07 schreef Drimzef het volgende:
Vanavond weer Peter Heerschop