Bah, lente. Ik haat lente. Net als de zomer, de herfst en de winter.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:25 schreef Christine het volgende:
*knuffelt terug*
Echt half showchat zit in de probs deze dagen.
En het is nog wel lente.
*scheermesje aangeeft*quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bah, lente. Ik haat lente. Net als de zomer, de herfst en de winter.
Vooral van oude liefdes en oude wonden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee joh, de lente... tijd van nieuwe liefdes...
(Maar nu ff niet)
Gelukkig welquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
Wat is er toch mis met ons? Waarom hebben we allemaal opeens probs?
Gelukkig hebben we elkaar nog
Dat ook, jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vooral van oude liefdes en oude wonden.
Niet lang genoeg denk ik.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat ook, ja
Maar de lente duurt nog lang...
Lang genoeg om te genieten van de eerste zomerse dagen, van het jonge gras dat tussen je tenen kriebelt, van een drinkend lammetje, van een grote bos mooie tulpen en van de heerlijk frisse lichtblauwe lenteluchten!quote:
Spannend he, al die veranderingen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:37 schreef Dizer het volgende:
Over 5 maanden. Dan hoop ik alles op een rijtje te hebben
Dan ben ik klaar met stage, afgestudeerd en begin aan mijn nieuwe opleiding
Blegh.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Lang genoeg om te genieten van de eerste zomerse dagen, van het jonge gras dat tussen je tenen kriebelt, van een drinkend lammetje, van een grote bos mooie tulpen en van de heerlijk frisse lichtblauwe lenteluchten!
Dat klinkt geleerdquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:41 schreef Dizer het volgende:
Business Engineering op Uni genaamd: Business Information Systems.
Ik ga dus Projectmanagement, Architecturen en Marketing volgen op ICT gebied
Yepz, op de UvA inderdaadquote:
En daarna succesvol het zakenleven induikenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef Dizer het volgende:
Yepz, op de UvA inderdaad
Nog 2 jaren te gaan dan
Ik hoop het, eigenlijk wil ik dan gewoon gaan settelen. Huisje boompje beestje, vrouwtje + kinderen.. maar die laatste twee kun je niet pushen/plannenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:46 schreef Christine het volgende:
[..]
En daarna succesvol het zakenleven induiken
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ìk hou nergens van. Ik haat alles en iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |