En daarna succesvol het zakenleven induikenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef Dizer het volgende:
Yepz, op de UvA inderdaad
Nog 2 jaren te gaan dan
Ik hoop het, eigenlijk wil ik dan gewoon gaan settelen. Huisje boompje beestje, vrouwtje + kinderen.. maar die laatste twee kun je niet pushen/plannenquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:46 schreef Christine het volgende:
[..]
En daarna succesvol het zakenleven induiken
quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ìk hou nergens van. Ik haat alles en iedereen.
Je bent nog jong, lieverd...quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik hoop het, eigenlijk wil ik dan gewoon gaan settelen. Huisje boompje beestje, vrouwtje + kinderen.. maar die laatste twee kun je niet pushen/plannen
Ewww ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:52 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben ook erg gedesillussioneerd op dit moment, en daarom droom ik bijna van een rijtjeshuis in almere met een opel astra voor deur, 2 kids , labrador retriever en een vrouw.
Trust me, er is geen reet aanquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:55 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben nog nooit burgerlijk geweest, maar al mijn vrienden zijn het wel. Misschien dat ik het daarom zo graag wil..
Klinkt heeeeeeeel bekend. Afgelopen weken hebben DRIE van mijn beste vrienden hun trouwdatum bekend gemaakt. Ook slecht voor je vrijgezellige zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:58 schreef Dizer het volgende:
Ik ben nooit burgerlijk geweest en al mijn vrienden wonen of op hunzelf of samen met hun vriend(in) en dat maakt het voor mij echt gewoon niet leuk. Ik heb nu dan geen vriendin meer en als ik iedereen in de stad zie lopen hand in hand en zo... Damn.. en met mijn vorige relatie deden we dat nooit omdat het allemaal zo kort en weinig was en we zagen elkaar te weinig....
Dammit... nou ben ik down
Wij hadden de bruiloft al voor een deel geregeldquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Klinkt heeeeeeeel bekend. Afgelopen weken hebben DRIE van mijn beste vrienden hun trouwdatum bekend gemaakt. Ook slecht voor je vrijgezellige zelfvertrouwen.
Idem. En geen borderliner die alleen maar kan liegen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef Dizer het volgende:
Ik wil gewoon eens een serieuze relatie. Iets waar ik zekerheid in hem. Een leuke vrouw op wie ik kan vertrouwen en mee kan plannen voor de toekomst
Of het gezamelijk uitmaakt en 5 minuten later met een andere gozer staan flirtenquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:10 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Idem. En geen borderliner die alleen maar kan liegen..
Van mijn kant is het allemaal één grote desillussie iddquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:09 schreef QyRoZ het volgende:
Jij ziet het vanuit een heel ander perspectief dan ik. Voor mij is het nog een soort ideaalbeeld.
Nou ja, de laatste keer maakte ik het uit, maar 2 dagen later had ze weer een ander. Ook goed.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of het gezamelijk uitmaakt en 5 minuten later met een andere gozer staan flirten
Ik heb er allemaal zwaar de pest in.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Van mijn kant is het allemaal één grote desillussie idd
Geen enkele relatie is voor altijd...quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:10 schreef Dizer het volgende:
Ik wil ook trouwen. Het maakt het geheel compleet en je legt toch vast dat je van elkaar houdt en bij elkaar hoort voor altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |