jawel. probleem is alleen dat de keuken niet al te groot is. waardoor ik geen ruimte heb om dingen echt weg te zetten. De oven is een combi-magnetron. dus ook niet al te groot.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:18 schreef Gappie het volgende:
en je wil zeker niet alles tegelijk doen??
maar daar blijft je algehele product niet warm van.. meestal alleen de onderkant en iets meer in het product zelf.. (de stralingswarmte) dus het ligt erook weer aan hoe groot je je tapas maaktquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:35 schreef Rapaille het volgende:
Warme borden gebruiken helpt ook altijd erg goed.
Dat wil ze ook maar ook een gedeelte warme tapas... en dat tegelijk serverenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Je kunt toch ook een gedeelte koude tapas maken?
die laatste ga ik onthouden! Probleem is namelijk ook dat de keuken zo klein is, dat ik niets kwijt kan. Maar zo kan ik ook nog alles op het gasfornuis kwijt. thanks!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:40 schreef karoltje het volgende:
Alles klaarmaken en dan tegelijk de pan/oven in schuiven! Wat dan eventueel te vroeg klaar is kun je in de (nog warme) oven zetten of flink inpakken met aluminiumfolie. De aloude techniek met het bord op de pan met kokend water is anders ook nog een optie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |