Ik ook. Wat sommige heb ik namelijk eerder gemist.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:50 schreef Tha_T het volgende:
Alleen op Maandag worden de nieuwe afleveringen vertoond. Desalniettemin kijk ik toch nog iedere zaterdag
dacht dat de echte directeur de sherrif was.. maar dat weet ik niet zeker... maar die laat zo nu en dan ook zijn gezicht zien!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wow, de laatste 3 weken hebben mijn kijk op dit seizoen veranderd..vond k het eerder saai en te makkelijk...nu zit ik vol spanning te wachten op de komende weken
Sophia kan nog een leuke worden
Wat ik me nu afvroeg...waar is de echte directeur en in hoeverre zit hij hierin?
Ik denk dat het allemaal wel goed komtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:29 schreef BlueCurl het volgende:
Even voor de duidelijkheid... Grissom, Sofia, Sarah en Greg zijn de nachtdienst en Catherine, Warrick en Nick zijn de avonddienst! De dagploeg is nog steeds Sophia en Ecklies oude team!
Mis wel fokken zeg zo over CSI. ben druk bezig kamertje te verbouwen... ik loop alleen een beetje achter
ennuh... ecklie is gewoon een sukkelsofia degraderen en team opsplitsen. Grissom krijgt Sofia en daarbij Sara die momenteel persoonlijke problemen hebt en Greg de rookie
zal ook vast wel express zijn! ecklies persoonlijke lozerteam
, in zijn ogen dan he
Ik voorspel een onopgeloste moord in CSI....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Die Ecklie, vreselijke manDie splitsing lijkt me maar niks, zo heb je elke week dezelfde mensen die met elkaar samenwerken, ik vond de afwisseling altijd wel leuk. Hoop dat het bij dit seizoen blijft en volgend seizoen terug gaan naar het oude ... en Ecklie ontslaan ofzo
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik voorspel een onopgeloste moord in CSI....
Een compleet CSI team die weten hoe ze sporen moeten zoeken, dus ook hoe je moet voorkomen dat de sporen er zijn.....
Slachtoffer: Ecklie![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik voorspel een onopgeloste moord in CSI....
Een compleet CSI team die weten hoe ze sporen moeten zoeken, dus ook hoe je moet voorkomen dat de sporen er zijn.....
Slachtoffer: Ecklie![]()
uhuh. hij speelt heel goed die rolquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:45 schreef Dafje33 het volgende:
Toch een gewelidige acteur, die de rol van Ecklie speelt!
Die man kan niet meer over straat.....![]()
Creche/school?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:50 schreef Nory het volgende:
Catherine krijgt dus de nachtdienst, maar wilde de dagdienst? Dat snap ik niet helemaal, want ze wilde toch meer tijd doorbrengen met haar dochtertje? Dan lijkt me het logischer dat ze dan de nachtdienst heeft. (Meer tijd overdag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |