SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2005 22:35 schreef rembrand20 het volgende:
Het was een leuke aflevering, alleen jammer dat Greg zonder handschoenen een vingerafdruk van een tape haalt
Ecklie ??? Heb ik wat gemist ??
Veel suc6 met verbouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is het laatste wat je hebt gezien? is mss wat makkelijker!quote:Op donderdag 28 april 2005 17:21 schreef bloempjuh het volgende:
Nogmaals mijn vraag: Wat gebeurde er in het laatste kwartier?
hmmz als je niet weet wat je als laatste heb gezien is het voor ons lastig om het uit te leggen!quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:20 schreef Nory het volgende:
Ik weet het ook niet meerIk heb wel gekeken, maar op een of andere manier is het me helemaal ontgaan wat er nu gebeurde. Ik weet nog niet echt waar het over ging, ja over travestieten die werden afgeslacht. Maar de redenen kan ik me niet meer zo goed herrinneren, iets met operaties die misgingen
Schop!quote:Ik ben glad vergeten om te kijkenWie wil me even schoppen
quote:hmmz als je niet weet wat je als laatste heb gezien is het voor ons lastig om het uit te leggen!
Ik kende 'm ook al.quote:Op zondag 1 mei 2005 09:46 schreef Fuente het volgende:
Khad hem al eerder gezien, maar die van gister vind ik erg goed, en inderdaad apart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |