quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal wel weer na de zomervakantie worden... laatste deel van seizoen 5quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:18 schreef Dafje33 het volgende:
Wow, hoelang moeten we hier in nederland nog op wachten?![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
over die nieuwe in amerika van afgelopen donderdag aaf (4x4)Dat stukje onder de douche was sneakySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was 1 van de beste afleveringen die ik tot nu toe gezien heb
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op zaterdag 16 april 2005 09:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
over die nieuwe in amerika van afgelopen donderdag aaf (4x4)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BlueCurl op 17-04-2005 20:00:09 ]
5.19 was die uit amerikaquote:Op zondag 17 april 2005 23:27 schreef rembrand20 het volgende:
Volgens mij loop ik achter
Maar ja maandag de boel maar weer ff kijken!
bijnaquote:Op maandag 18 april 2005 10:56 schreef rembrand20 het volgende:
Nou om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar we in nederland zitten, volgens mij 5.06 ofzo ?
Ik begrijp het ook niet helemaal. Hoewel de vorige aflevering wel duidelijk werd dat Catherine die positie van Ecklie eigenlijk wilde.quote:Op maandag 18 april 2005 22:40 schreef milagro het volgende:
volgens mij hebben ze een aflevering overgeslagen
ik kreeg het idee dat Grisham gedegradeerd is of zo iets
oh en zijn baard is zwart
ja, en Grisham zei iets over de dag en nachtploeg... is de nachtploeg 'lager in rang' dan de dagploeg en is Grisham nu in charge of de nachtploeg met die flirtende dame?quote:Op maandag 18 april 2005 22:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet helemaal. Hoewel de vorige aflevering wel duidelijk werd dat Catherine die positie van Ecklie eigenlijk wilde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |