maar niet ecklie!quote:Op zondag 10 april 2005 02:21 schreef rembrand20 het volgende:
En toch moet er altijd wel 1 eikel zijn...
true. maar in seizoen 1 wassie ook niet echt blij met het team. zo ndat hij grissie's huidige baan had naar wat ie nu nog steeds is. toen mocht ie warrick vooral niet en dat ie erg lullig!quote:Op zondag 10 april 2005 02:24 schreef rembrand20 het volgende:
Brass is helemaal goed... En daarbij vin ik het persoonlijk niet echt een eikel, meer iemand die zegt waar het opstaat
uhuh brass is indd er heel erg op vooruit gegaan. maar zo is iedereen in LV erg veranderd!quote:Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef Dafje33 het volgende:
Ik vind Brass een stuk leuker dan in de eerste afleveringen. Toen was ie een kwal, nu het type "aardige buurman"![]()
vanaaf ook csi miamiquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:17 schreef Koningin het volgende:
Vanavond kijken, gelukkig nog opgenomen.
verkeerde topic?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:21 schreef rembrand20 het volgende:
Het was weer een leuke aflevering, von alleen dat ze die debiel wel heel makkelijk vonden.
Nou, dat is ook wel een beetje overdrevenquote:Had er nog net geen KLB-topic over geopend.
Ben het totaal met je eens dafjequote:Op dinsdag 12 april 2005 19:51 schreef Dafje33 het volgende:
Het moet er toch een beetje gelikt uitzien allemaal!
En ja, dan moet je wel eens een loopje met de waarheid nemen. Ik vond het een geweldige afl.!
ook ik ben het eensch met een bepaald aantal personen hier. wat ik leuk vond was die zut met het nieuws... dat ze erg begonnen te twijfelen of ze wel de goede dader voor agoen hadde tpen het slachtoffer man bleek te zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:51 schreef Dafje33 het volgende:
Het moet er toch een beetje gelikt uitzien allemaal!
En ja, dan moet je wel eens een loopje met de waarheid nemen. Ik vond het een geweldige afl.!
doei doeiquote:Op woensdag 13 april 2005 01:59 schreef egilio het volgende:
Als dit een geweldige aflevering was dan was het dus echt gelijk de laatste die ik gezien heb. Het was gewoon zooo voorspelbaar. Persoon A zegt 1, persoon B zegt 2, persoon C zegt 3 en persoon 4 zegt D en opgelost is de case. En dan houden ze ook nog constant de zonnebrillen op, lekker makkelijk acteren is dat....Niet mijn serie dus maar eigenlijk volg ik ook geen een serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |