SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik niet echt eng moet ik zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:59 schreef rembrand20 het volgende:
Wat zei die dan ??
Vlolgens mij was het iets als "dit is de knapste vrouw die ik tot nu toe op me tafel heb gehad?"
over ecklie:quote:Op woensdag 6 april 2005 22:51 schreef Dafje33 het volgende:
Ik vind dat die Ecklie een echte rotkop heeft, prima om slechterikken mee te spelen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij komt zo nu en dan weer tevoorschijn maar niet veel... mss als je pas later ingestapt ben dat je hem nog niet heb gezien enzo. maar je gaat hem nog wel zienquote:Op donderdag 7 april 2005 14:40 schreef rembrand20 het volgende:
Mmm ik ken hem niet, zit ik dan gewoon niet op te letten
gaan we vitten?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
das geen eikenboom... en eclkie is een eikel
of eclkie is de smaak maker van een aantal afleveringenquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
das geen eikenboom... en eclkie is een eikel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |