Zitten op maandag in hetzelfde seizoen. Al zijn ze hier net begonnen en in Amerika zijn ze bij aflevering 18quote:Op zondag 3 april 2005 01:55 schreef rembrand20 het volgende:
Hoeveel seizoenen loopt Nederland trouwens achter met Amerika ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
ow hahahaquote:Op zondag 3 april 2005 12:00 schreef Ace1 het volgende:
Freaky idee dat je voor een lange tijd zo'n gast in huis hebt gehad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Swap Meet, Aflevering 97 of 505quote:Op maandag 4 april 2005 22:52 schreef Steve-O het volgende:
Heb episode gemist van vanavond welke was het (titel aub) ? ken ik hem alsnog ff zien
.
uhuh volgens mij hebben we daar ooit al eerder fantasieen over gehadquote:Op woensdag 6 april 2005 09:35 schreef rembrand20 het volgende:
Het wordt tijd dat er een CSI marathon wordt gehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh volgens mij hebben we daar ooit al eerder fantasieen over gehadvraag me alleen niet welk csi topc... (lv/mia/ny) maar zou indd wel een keer cool zijn
af dat zoiets word georganiseerd ergens ofzo
op tv alleenis niet leuk. gewoon een eveneent ofzo
das tof
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:10 schreef rembrand20 het volgende:
Nou opzich is het best een leuk idee, maar we moeten het ook niet gelijk overdrijven zeg ik
En CSI:NY mag van mij nog wel ff over geslagen worden, ik mis hier en daar wat afleveringen omdat de rest naar boer zoekt vrouw wil kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |