bij miami is dat ook, horatio doet ook zelden wat, bij NY doet Mac vrolijk meequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:10 schreef Nory het volgende:
Grissom vind ik eigenlijk een soort leider dan een CSI, want je ziet hem eigenlijk nooit echt onderzoeken. Soms een beetje op het lab, maar in het veld laat hij Greg meestal monsters nemen.
Catherine doet trouwens nu ook veel minder, nu ze supervisor is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geluid ontbreekt soms totaal dat nog ingevuld moet worden etc. maar met een beetje moeite kan ik door liplezen te zien wat diegene zeggen...
Het stukje is maar 1 min 41 sec. Dus echt 1 kleine scene![]()
[ Bericht 62% gewijzigd door BlueCurl op 13-05-2005 16:25:25 ]
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:17 schreef BlueCurl het volgende:
Ik heb zojuist een roughcut gevonden (een stuk half bewerkte scene) van aflevering 24/25 van seizoen 5... De aflevering van Quentin Tarantino dus!
Zonder namen van mensen te noemen:Ik kom niet echt uit je spoiler????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geluid ontbreekt soms totaal dat nog ingevuld moet worden etc. maar met een beetje moeite wil aan lip lezen te zien wat degene zeggen...You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
heb hem iets duidelijker gemaakt! hoop ik!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kom niet echt uit je spoiler????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee ik kan niet zeggen waar ik roughcut gevonden heb![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef BlueCurl het volgende:
over 24/25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee ik kan niet zeggen waar ik roughcut gevonden hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
haha jah die is hier net begonnen en in amerika bijna afgelopen. nog anderhalf jaar te gaanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef Lyssa het volgende:
ik wil season 5 op dvd, dat duurt nog helemaal lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |