Vind ik dus niet..... kwestie van smaakquote:Op maandag 9 mei 2005 09:42 schreef rembrand20 het volgende:
Maar ja al met al is Miami leuker dan LV
De laatste paar afleveringen in Amerika zijn toch allemaal gericht op 1 of 2 personen? Best boeiende episodes inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:23 schreef BlueCurl het volgende:
oew met wat van sra der achtergrond. is wel tof vind ik! ennuh van die kids is echt zielig
Het team is in 2en gesplists. Grissom werkt nu met Sara, Gregg en Sofia en Catherine is eveneens supervisor geworden over Nick en Warrick. Dit komt door die Ecklie, door Ecklie's politiek is hij nu Warrick en Nick kwijtgeraakt aan Catherine. Voor de rest was hij wel verdacht weinig in beeld.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:08 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb vorige week maandag de opsplitsing niet gezien en vanavond de eerste 10 minuten niet.Dus euhm wat is er met Grissom gebeurd? Moest ie ontslag nemen? Want hij kwam alleen maar even kijken. Zou best kunnen door zijn oren toch? En waarom is ie door politiek Warrick en Nick kwijt geraakt?
Waarom?quote:Op maandag 9 mei 2005 23:22 schreef miss_bleu het volgende:
people vs Laura Sidle <-- iets zegt me dat ze dood is
Aha, thanks.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:22 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Het team is in 2en gesplists. Grissom werkt nu met Sara, Gregg en Sofia en Catherine is eveneens supervisor geworden over Nick en Warrick. Dit komt door die Ecklie, door Ecklie's politiek is hij nu Warrick en Nick kwijtgeraakt aan Catherine. Voor de rest was hij wel verdacht weinig in beeld.
Grissom en Sofia kan nog leuk worden![]()
Catherine moet als nieuwe supervisor wel even op haar strepen gaan staan. Zoals ze zelf al zei, ze kan de eind verantwoording niet meer op Grissom schuiven.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:49 schreef rembrand20 het volgende:
Catherine is wel meer van de regeltjes dan Grissom. En verder zal het mij ook benieuwen wat er met Sara is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |