quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:57 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen idd. Maar de dagdienst 'stopt' toch niet zomaar? Je kunt niet zomaar zeggen dat je s'middags naar huis wilt, om Lindsey op te halen..
Ik vraag me trouwens af..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:06 schreef rena het volgende:
[..]
Om 4 uur 's middags begint de avonddienst al zei Warrick gisteren, dus dan kan ze wel haar koter ophalen![]()
Dat vroeg ik me ook af, want ik vind niet dat Ecklie een gegronde reden heeft om het zo te doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af..
Waarom stappen ze niet naar Internal Affairs of de sheriff om te klagen?
En nu draai je het weer omquote:Ik raakte er ook erg van in de war, want ik dacht dat zaterdag juist voorliep op maandag i.p.v. andersom. En ik kijk ook nog steeds allebei omdat ik niet alles op maandag al gezien heb.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:09 schreef BlueCurl het volgende:
en vanaaf bij CSI herhalingen is Carmine Gio-nogwat, Danny uit NY te zien in CSI:LV... hij heeft daar een gastrol als straatracer! Is wel tof om hem daar te zien!
ik ben er weer na een week verbouwen! kamer is tof...!
Hij speelt die Thumper.. als Catherine & Nick (& Det. Vega) op de straat naar streetrace auto's gaan kijken.. komt er een auto aanrijden die de muziek zo onwijs luid heeft staan! Catherine praat dan met die Thumper... dat is Carmine Gio-nogwat... Danny Messer uit CSI NYquote:Op zondag 8 mei 2005 13:58 schreef rena het volgende:
[..]
Heb hem niet herkendWelke speelt hij? Ik heb het opgenomen, dus kan het nog even checken zo
![]()
foto's van je kamer?![]()
Thanksquote:Op zondag 8 mei 2005 15:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Hij speelt die Thumper.. als Catherine & Nick (& Det. Vega) op de straat naar streetrace auto's gaan kijken.. komt er een auto aanrijden die de muziek zo onwijs luid heeft staan! Catherine praat dan met die Thumper... dat is Carmine Gio-nogwat... Danny Messer uit CSI NY
Enjoy:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
edit:
foto's van me kamer kun je zien op me website! zie link onderaan of rechtsboven deze post!
Soms is het ook allemaal ook niet meer bij te houdenquote:Op zondag 8 mei 2005 19:05 schreef Jump het volgende:
oei oei, nog 1 uur en nog geen screencaps
* Jump gaat BC eens wakker schudden
edit: verkeerde topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat mij wel opvalt is dat csi"lv heel erg aan het expirimenteren is.. soms te ergsoms verhaalijnen te ver gezocht idem met onderwerpen. ben ik de enigste die dat gevoel heeft?
bovendien mis ik greg zijn humor. sara's zelfvertrouwen, grissom zijn onliners...![]()
uhuh nij miami vind ik het leuk wat ze doen met filmwerk.. maar csi:lv word naar mijn smaak wat te overdreven. die 4x4 was wel leuk net zoals die nieuwe van miami die achter begint en vooraan eindigt in het midden en dan weer verder gaatquote:Op maandag 9 mei 2005 00:19 schreef The_S het volgende:
ze zijn ook al 5 seizoenen bezig, inspiratie wordt dan zo af en toe ook wel is minder, bij miami zijn ze wel leuk bezig met apart camera werk enzo, misschien moeten ze dat ook is doen bij LV
maar het word extra veranderd door het filmwerk. manier van filmen en verhaallijnen.. dat heb niks met de indeling van de shifts te maken!quote:Op maandag 9 mei 2005 09:42 schreef rembrand20 het volgende:
Maar zou het dan echt zo leuk zijn als alles het zelfde zou zijn, de omstandigheden zijn natuurlijk anders en daarbij verandert er nu heel erg veel in CSI:LV. Andere karakters, andere teams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |