waarom geen idee, kutleven noah! het is alleen niet zo interresantquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:43 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
En waarom?? Heb je zo'n kutleven?.

Geen idee of deze al geweest is maar heb je ooit met de gedachte gespeeld om een einde aan je leven te maken?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:44 schreef Shirley het volgende:
Geen willekeurige. Een aan mij gerichte.

1982, toen was ik er nog niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:41 schreef Beroepsgokker het volgende:
Wat vonden jullie het leukste jaar tot nu toe en waarom?

ist ie danquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Post dat liedje wat je zou zingen..
Altijd is Dirk H'tje ziek..

Ben jij een ochtend of een avond mens?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
okay weer een T!

Uhm nee is dat vreemdquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
heb jij je weleens anaal gevingert?
voor shirl

quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ben jij een ochtend of een avond mens?

Je bent vrijgezel en samen met 1 man op aard....quote:

Nee, nog nooit.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Geen idee of deze al geweest is maar heb je ooit met de gedachte gespeeld om een einde aan je leven te maken?

quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:48 schreef killswitch het volgende:
[..]
ist ie dan
http://dhost.info/cerror/music/
en dan de 2e (dirkhtje.mp3)

Ik bind em vast en ga net zolang met em door tot ie hetero is.quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:49 schreef Nagz het volgende:
[..]
Je bent vrijgezel en samen met 1 man op aard....
Maar! die man is homo!
Zou je heel hard je best doen om hem te bekeren tot een hetro, of laat je hem in zijn waarde? (en hij is lekker)

okej stel je hebt n date en jou doel is om samen met hem een beschuitje te etenquote:

The shirley wayquote:Op woensdag 30 maart 2005 00:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik bind em vast en ga net zolang met em door tot ie hetero is.

7 jaar ouder wel ja (als in fantasie).quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:50 schreef Geqxon het volgende:
Een T:
Ben je ooit in de verleiding geweest sexueel contact te hebben met iemand waarbij het leeftijds verschil groter was dan 7 jaar?

Waarom lig jij nog niet in bed?quote:Op woensdag 30 maart 2005 00:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
T!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |