Vorige week met m'n ex. En dat was zeer fijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:23 schreef Ruis het volgende:
[..]
wanneer heb je voor t laatst sex gehad?
Don't have sex with your ex.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:26 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vorige week met m'n ex. En dat was zeer fijn.
Vind ik ook.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
probleempje..
goed genoeg vind ik.
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:28 schreef Shirley het volgende:
Ik wil een D. A.U.B.
open het meest lullige, zielige, gemene en belachelijke doch serieus topic in R&P.quote:
Ja, even wat duidelijker dan. Geef een onderwerp ofzo, dit is te breeduit.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
open het meest lullige, zielige, gemene en belachelijke doch serieus topic in R&P.
met welke bedragen gok jij meestal?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:38 schreef Beroepsgokker het volgende:
T.
Tussen de 1 ct. en de 5 euro. (met vrienden dat wel danquote:Op maandag 28 maart 2005 23:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
met welke bedragen gok jij meestal?
quote:Op maandag 28 maart 2005 23:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, even wat duidelijker dan. Geef een onderwerp ofzo, dit is te breeduit.
Ok....moment.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ik dacht dat je creatief was...
zoek uit:
dode achterachter tante
weggelopen hond
minderwaardigheidcomplex
doe mee aan de misterFOK competitie en probeer in de top 3 te eindigenquote:
Jeetje, dit is echt klote!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ik dacht dat je creatief was...
zoek uit:
dode achterachter tante
weggelopen hond
minderwaardigheidcomplex
Is al gesloten, flapdrol.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
doe mee aan de misterFOK competitie en probeer in de top 3 te eindigen
Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |