quote:Op maandag 28 maart 2005 22:40 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Eén ding maar?.
D'r enorme kinderachtigheid en d'r lameass spelling.
sim-pelquote:Op maandag 28 maart 2005 22:30 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Welke Fokster vind je het leukst?
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:40 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Eén ding maar?.
D'r enorme kinderachtigheid en d'r lameass spelling.
dat was inderdaad mijn inspiratiebron jaquote:Op maandag 28 maart 2005 22:41 schreef JMB het volgende:
[..]
Je kent het verhaal van die kerel die aan het bergklimmen was, vastraakte en na 2 dagen zijn onderarm eraf gesneden heeft? Ik weet niet zeker of hetzelfde zou en kan doen (kun je nooit zeggen als je niet in de situatie zit), alleen ik zou er na 2 dagen zeker over na gaan denken. Mits ik mijzelf er niet van onder kan halen en ik heel zeker weet dat er niemand komt.
Wat was vroeger jouw favoriete speelgoed (pc's of super nintendo tellen niet)quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat was inderdaad mijn inspiratiebron ja
Wat is een Nitendo?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
T voor mij.
Als je van Nitespeed een trio mocht doen, wie zou de derde worden? (fokker)quote:Op maandag 28 maart 2005 22:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
T voor mij.
Wat zou je willen veranderen aan je zelf?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:56 schreef Skaai het volgende:
T
Ja nummertje trekken aubquote:Op maandag 28 maart 2005 23:12 schreef Shirley het volgende:
Daar ben ik weer!! Mag ik een T?
Hoe ga je liever dood? Door verdrinking of levend verbranden?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:13 schreef Ruis het volgende:
he verdomme, ik had al kei lang geleden om een goeie T gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |