antwoord is goed genoeg voor mij hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:05 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ja die SIG slaat op mezelf en ik ga volgend jaar hier (veel te laat) weg. Reden is beetje persoonlijk.
Aangezien ik geen vriendin heb valt deze vraag makkelijk te beantwoorden, met ja dusquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk jij weleens naar andere kontjes dan die van je vriendin?
als het permanent was dan heb ik nog een ander forum achter de handquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat zou je doen als fok er per direct mee ophield
Voortdurend.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk jij weleens naar andere kontjes dan die van je vriendin?
Canada vind ik een gaaf land, jammer alleen dat het allemaal zo groot is daar. (even met vakantie is al gauw een dag rijden en je zit nog steeds in hetzelfde landquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je moet emigreren naar een land, wat zou het dan worden?
Antarctica, de ergens op de noordpool of Duitsland?
Weet ik nog niet. Denk dat het Groningen wordtquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
antwoord is goed genoeg voor mij hoor
waar naartoe als ik vragen mag ?
Als jij nou minister president zou worden van een dictatuur, welke wetsregel zou je dan als eerste verwijderen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:11 schreef shredder het volgende:
[..]
Trusten![]()
Okee, who wants to do me? Een t voor een d ben ik te moe.
Dit topic moet vol.
Oh das makkelijk, daar dacht ik vandaag aan. Op zondag zijn alle winkels etc open en ook op kerkelijke feestdagen zoals vandaag (pasen, hemelvaart, pinksteren) moeten gewoon alle winkels open zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:17 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Als jij nou minister president zou worden van een dictatuur, welke wetsregel zou je dan als eerste verwijderen?
Weer typische vrouwen reactiequote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:24 schreef shredder het volgende:
[..]
Oh das makkelijk, daar dacht ik vandaag aan. Op zondag zijn alle winkels etc open en ook op kerkelijke feestdagen zoals vandaag (pasen, hemelvaart, pinksteren) moeten gewoon alle winkels open zijn.
En nu we er toch over beginnen, alle openningstijden moeten verruimd worden tot 21:00 laat en niet tot een kinderachtige 6 uur. Waarom, omdat mensen die een kantoorbaan hebben dan ook doordeweeks kunnen shoppen en we niet met zn allen in het weekend een willekeurige stad als Rotterdam helemaal onderlopen.
Amen!
Ik ben juist praktisch. Ruimere openingstijden: impuls voor economie.quote:
Langere openingstijden, meer (duur!!) personeel nodig... dat is de andere kant weerquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:28 schreef shredder het volgende:
[..]
Ik ben juist praktisch. Ruimere openingstijden: impuls voor economie.
Langer werken, langere uren maken. In shifts werken. Meer mensen hebben een baan, meer mensen hebben meer te besteden. Minder sparen, meer consumeren, impuls aan nationaal inkomen. Etc. Etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Langere openingstijden, meer (duur!!) personeel nodig... dat is de andere kant weer.
I make it interesting.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:38 schreef GlobalUnderground het volgende:
volgens mij is dit een interessant topique
Welk beleg vind je het best befbaar? Oftewel wat is het meest vergelijkbaar met een vagina!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:39 schreef NiteSpeed het volgende:
T T T T T T voor mij TTTTTT!
Smeerkaas.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:52 schreef shredder het volgende:
[..]
Welk beleg vind je het best befbaar? Oftewel wat is het meest vergelijkbaar met een vagina!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |