Welke vraag zou jij nou absoluut niet willen krijgen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:56 schreef Janetje het volgende:
T
Tquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:56 schreef Janetje het volgende:
T
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:59 schreef shredder het volgende:
[..]
He gatsie, ik had vandaag ook wat schaamhaar in mn oren en mn neus
Een vraag waarmee ik met het antwoord iemand anders zou kunnen kwetsenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:58 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Welke vraag zou jij nou absoluut niet willen krijgen?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een vraag waarmee ik met het antwoord iemand anders zou kunnen kwetsen![]()
Ik stop mn afstandbediening vaak in mn mond (ha ha ha.. nee niet helemaal natuurlijk) .. maar verderquote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
T
In welke lichaamsopeningen heb jij absurde objecten gestoken, en wat voor objecten?
Zit je vriend op fok?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:01 schreef shredder het volgende:
[..]
Ik had geen D gepost volgens mij.Doe mij nog maar een T.
Kijk jij weleens naar andere kontjes dan die van je vriendin?quote:
Als je moet emigreren naar een land, wat zou het dan worden?quote:
Leg je voet in je nekquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Doe maar een D.
Nope, maar er zit hier iemand wel met de nick wat zijn echte naam is. En daarom schrik ik ook weleens als ik die user voorbij ziet gaan.quote:
Ja die SIG slaat op mezelf en ik ga volgend jaar hier (veel te laat) wegquote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
slaat je sig op jezelf en zo ja waarom ben je een nieuw leven gestart
scherp vond ik zelf
Scary huh?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 02:04 schreef shredder het volgende:
[..]
Nope, maar er zit hier iemand wel met de nick wat zijn echte naam is. En daarom schrik ik ook weleens als ik die user voorbij ziet gaan.Hij weet wel dat ik fokt, maar niet welke nick.
Wat zou je doen als fok er per direct mee ophieldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |