Lloret:quote:Op maandag 6 juni 2005 21:21 schreef gigant het volgende:
Blanes, tja. Ik vind het bar weinig aan. Het is klein en vol met boeren met bijbehorende lelijke wijven. Er zijn wel een paar toffe tenten, als ik jou was zou ik elke dag de bus naar Llorret pakken, dat is stukken beter.
Was ik ook geweestquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:52 schreef leentjuh het volgende:
Gaan d'r ook nog mensen naar Blanes in de periode van 15 augustus t/m 25 augustus. Wij zitten dan in Hotel Pi Mar. En wij zijn 3 meiden en 2 jongens. En nee d'r zitten geen stelletjes bij.
Strand, tja je kan overal gaan liggen. Massaal is inderdaad waar, maar dat van de discotheken klopt geen flikker van. Je hebt genoeg toffe bars, lounge rooms etc. Je moet wel weten waar je zoekt natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Lloret:
- Kutstrand
- Massaal
- Alleen maar discotheken, voor de rest niks.
Ik weet toch wel wat ik leuker vond
Wat ga jij daar doen?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:44 schreef EmmYKuHh het volgende:
Wie gaat er vrijdag ook naar Blanes??
Yep! Heb Barcelona naar Blanes met de trein gedaan. Betaalde toen iets van 4 euro voor een enkeltje. Prijs is dus ook zeer okay.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:25 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik ga er Zondag ook heen, is Blanes goed te bereiken met OV vanaf Barcelona?
Nog een klein vraagje danquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:53 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Yep! Heb Barcelona naar Blanes met de trein gedaan. Betaalde toen iets van 4 euro voor een enkeltje. Prijs is dus ook zeer okay.
Eenmaal aangekomen met de trein in Blanes moet je gewoon even rondvragen welke bus naar vakantieadres gaat, instappen - alwaar je weer een klein bedrag betaald - en voor je het weet ben je er.
Ik ga even kijken of ik m'n oude topic daarover kan vindenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:33 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Nog een klein vraagje dan :$, welk Barcelona station gebruikte je en is het makkelijk te vinden (zowel tickets als treinen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |