Jij bent een jongen (volgens je profiel) en Juan is volgens mij ook een jongen. Ff samengevat:quote:Op donderdag 7 april 2005 13:58 schreef woediewokkie het volgende:
ik heb daar 20 jaar geleden mijn DNA sappen laten stromen...........loopt daar misschien 1 of andere juan rond met een spanjolen knars met blonde krulletjes
ow ik vatte dat anders op...quote:Op donderdag 7 april 2005 18:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Jij bent een jongen (volgens je profiel) en Juan is volgens mij ook een jongen. Ff samengevat:![]()
Mooi.. dan hoeven we ook niet tegen beugelschapen aan te kijken..quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben er 3 keer geweest. Ik heb het daar nu wel gezien eigenlijk.
Hè toch. Heb je daar zó lang over moeten nadenken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:11 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Mooi.. dan hoeven we ook niet tegen beugelschapen aan te kijken..
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:16 schreef Krizzeltjuhh het volgende:
En...zijn er dit jaar ook weer mensen van de partij die naar Blanes gaan?
Wij gaan van 22 juli t/m 1 augustus...hotel Isabel....
Nog meer vakantiegangers daar?
Nee hoor.. helemaal niet.. k was nog aan het twijfelen of ik het zou posten.. maar het blijft leukquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hè toch. Heb je daar zó lang over moeten nadenken.
Of post jij altijd eerst in een topic eer dat je het leest?Dag Tut.
reken maar dat je niet de enige bent die richting Spanje vertrektquote:Op maandag 25 april 2005 21:13 schreef ikhier het volgende:
Nou zo te merken aan de reacties wordt het super druk in Blanes van de zomer![]()
Wij hebben toendertijd een excursie gedaan maar die was vrij prijzig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:20 schreef ikhier het volgende:
Ieman trouwens ervaring met een dagje Barcelona vanuit de buurt van Blanes/Malgrat?
Is het de moeite waard en is het te doen qua vervoer en kosten?
Zo niet dan blijven we lekker aan het strand liggen natuurlijk![]()
Gewoon op eigen houtje regelen.. de trein nemen vanuit Blanes naar Barcelona Sants, kost vrij weinig. In Barcelona zelf kun je mooi reizen doormiddel van de metro, die daar erg uitgebreid is en eveneens niet duur. Een georganiseerde excursie is ruk en ook nog eens duur.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:20 schreef ikhier het volgende:
Ieman trouwens ervaring met een dagje Barcelona vanuit de buurt van Blanes/Malgrat?
Is het de moeite waard en is het te doen qua vervoer en kosten?
Zo niet dan blijven we lekker aan het strand liggen natuurlijk![]()
Oke dan! bedanktquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:50 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Gewoon op eigen houtje regelen.. de trein nemen vanuit Blanes naar Barcelona Sants, kost vrij weinig. In Barcelona zelf kun je mooi reizen doormiddel van de metro, die daar erg uitgebreid is en eveneens niet duur. Een georganiseerde excursie is ruk en ook nog eens duur.
Ben jij diegene die ligt te slapen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:34 schreef DancePlaza het volgende:
vorig jaar gweest dit jaar weerzelfde appartement
12 dagen word weer helemaal super
hier wat fotootjes van vorig jaar
Blanes 2004
nee die aziatisch gozer natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ben jij diegene die ligt te slapen?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |