Heb gister "Saw" gezien. Die was wel grappig. Over een moordenaar die zn slachtoffers zichzelf laat vermoorden. Nou, als dat niet grappig is...quote:Op maandag 28 maart 2005 18:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
De meeste horrorfilms vind ik nou niet bijzonder.. Maar een horrorfilm met Nijntje lijkt me dan weer wel wat.
Ik ben benieuwd.. Maar even doorbijten, die tentamens zijn belangrijker.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, en als ik mijzelf kan overwinnenblijf ik dat de komende twee weken ook, want ik heb tentamenweken en ik heb met mezelf afgesproken dat de computer alleen na het avondeten aan mag. Dat wordt nog moeilijk voor me!
Ik word er alleen agressief van als ik niet weet waarom iets niet wil. Gelukkig komt dat niet erg vaak voor, en ik kan ook wel afstand nemen.quote:Nee, hij weet dat ik wel redelijk handig ben in het oplossen van problemen, dus ik kom er echt niet onderuit. Ik doe het ook met plezier hoor, alleen er wilde iets niet en daar kan ik heel agressief van worden.
Dat is dan een stuk vriendelijker zo.. Hoewel je soms ook kan afdingen bij hotels hoor. Een kamer waar weinig voor betaald wordt levert nog altijd meer op dan een kamer die leeg blijft.quote:De gewone hotels zijn in Berlijn ook duur; minimaal ongeveer ¤ 70,- p.p., maar jeugdhotels zijn meestal stukken goedkoper. Dit was nog niet eens de goedkoopste, maar mijn vader wil niet op een slaapzaal.
Fijn dat je dat nog even bevestigt.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:07 schreef Alicey het volgende:
Ik ben benieuwd.. Maar even doorbijten, die tentamens zijn belangrijker.
In dit geval wist ik dus niet hoe het kwam, en het was eigenlijk niet eens iets essentieels, maar ik kan daar gewoon niet tegen.quote:Ik word er alleen agressief van als ik niet weet waarom iets niet wil. Gelukkig komt dat niet erg vaak voor, en ik kan ook wel afstand nemen.
Elk voordeel hep se nadeel.quote:Ik kom er gezien mijn beroep meestal ook niet onderuit met een "dat snap ik niet".
Afdingen is een kunst die ik niet beheers. Ik durf dat echt niet. Maar Esther, een vriendin die mee is, probeert zelfs bij de Hema nog af te dingenquote:Dat is dan een stuk vriendelijker zo.. Hoewel je soms ook kan afdingen bij hotels hoor. Een kamer waar weinig voor betaald wordt levert nog altijd meer op dan een kamer die leeg blijft.
Lief he?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Fijn dat je dat nog even bevestigt.
Hmmm.quote:In dit geval wist ik dus niet hoe het kwam, en het was eigenlijk niet eens iets essentieels, maar ik kan daar gewoon niet tegen.
Ik beheers die kunst ook niet hoor. Bij het zoeken naar een hotel moest ik echter lachen om de prijs (200 euro p.p.) en besloot ik te vertrekken, waarna de prijs een "speciale prijs" van 35 euro p.p. werd.quote:Afdingen is een kunst die ik niet beheers. Ik durf dat echt niet. Maar Esther, een vriendin die mee is, probeert zelfs bij de Hema nog af te dingen, dus dat komt goed.
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:21 schreef Alicey het volgende:
Ik beheers die kunst ook niet hoor. Bij het zoeken naar een hotel moest ik echter lachen om de prijs (200 euro p.p.) en besloot ik te vertrekken, waarna de prijs een "speciale prijs" van 35 euro p.p. werd.Op zich wel leuk, want het was dus wel een luxe kamer.
De setting zoals je die beschrijft is op zichzelf al aardig humoristisch.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga ook boekje lezen: Kijk uit voor parachutisten van Fouad Laroui. Tot nu toe wel een grappig boek. Het gaat over een man die terugkeert naar zijn geboorteland Marokko. Op een dag valt er plotseling een parachutist op zijn hoofd, die vervolgens ongevraagd in zijn huis blijft wonen. Een beetje vreemd dus, maar er zit wel humor in.
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:55 schreef SingleCoil het volgende:
Honey ! I'm back !
Welkom terugquote:Op maandag 28 maart 2005 19:55 schreef SingleCoil het volgende:
Honey ! I'm back !
Dat weet ik niet, maar ik ga voor veiligheid, en gok er op dat ik de Friezen nog even te vriend moet houden.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:46 schreef miss_sly het volgende:
Hoe weet jij nou wie er nog moeten stemmen, Alicey?
Heb hem nog steeds niet gezien, ligt tussen de andere 500 films die ik nog moet bekijken.quote:Ik zit even Ocean's Eleven te kijken. Toch wel genieten, met George Cloony, Brad Pitt
, Andy Garcia
.
Leuke film![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |