In de link van de OP stond de foto, maar die doet het inmiddels niet meerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:03 schreef _dirkjan_ het volgende:
foto? *klimt bij neoliet in tilburg
Ik kom daar nooit meer in de buurt helaas...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:26 schreef Sport_Life het volgende:
hang es een briefje bij de klimwand in Utrecht of Nieuwegein zou ik zeggen... dan ben je ze zo kwijt!.
Mwa, zo groot is die maat toch niet..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef Sport_Life het volgende:
tja maat 44 in klimschoentjes.. zijn niet echt veel mensen die dat nodig hebben.
ik koop klimschoentjes standaard 1 of 2 maten kleiner.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:04 schreef Enemy het volgende:
[..]
Mwa, zo groot is die maat toch niet..
/Kick
meen je dat?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
ik koop klimschoentjes standaard 1 of 2 maten kleiner.
Als je op greepjes ter grootte van een halve tepel nog wilt voelen waar je op staat, ontkom je er niet aan een beetje krappe schoentjes te kopen. Ik heb trouwens een paar heel krappe schoentjes voor in de hal (hooguit 5 minuten achter elkaar aan) en een paar ruimere voor buiten (uren achter elkaar) . Gaat best, en mijn voeten staan nog niet krom ofzo. Ik maak me meer zorgen om m'n handen eigenlijk....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:34 schreef blackmage het volgende:
[..]
meen je dat?
jij loopt na het klimmen zeker niet zo lekker?
zo verkracht je heel je voeten voor de rest van je leven man![]()
Toen ik nog veel trainde en met 6b en 6ctjes bezig was had ik schoentjes die 2 of 3 maten te klein waren en die trek je gewoon uit nadat je een route geklommen hebt. Vaak hebben die "gevorderde" schoentjes ook klitteband om makkelijk aan en uit te doen en je kunt ze herkennen omdat ze helemaal krom lopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:34 schreef blackmage het volgende:
[..]
meen je dat?
jij loopt na het klimmen zeker niet zo lekker?
zo verkracht je heel je voeten voor de rest van je leven man![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |